Kenellä on........

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kenellä on tullut huono tapa kantaa aina ruokapöytä täyteen aku ankan taskukirjoja???

Itse olen aina niitä sinne raahaamassa ja lueskelen vain muutamaa...

Yleensä vielä unohdan ne siihen ja heti joku on motkottamassa.

(motkottaa=Kiukutella,valittaa):)

Sivut

Kommentit (35)

Vierailija

Minulla on melkeen aina ruokapöydässä Aku Ankka-kansio, uusin akkari, taskari, minitaskari, Roope-setä, satasivuinen... Vaikka en edes lukisi sitä!

Vierailija

No,kyllä sitä ruokapäydässäkin tulee luettua joskus aku ankkaa,joskus jotain muuta lehteä.yleensä kun mä haluan lukee ruokapöydässä mä meen vikalle istumapaikalle lukemaan.

Vierailija

Mulla on aina yks kansio pöydässä valmiina. Tosin mulle kyllä sanotaan jatkuvasti että se lentää pihalle jos en vie sitä omaan huoneeseen :D

Vierailija

Hahhah;D Todellakin! Raahaan aina yläkerrasta alakertaan akkareita ruokapöytään ja jätän ne sinne tuolille tai pöydälle. Ja aina äiti on valittamassa.;D ja kerran se uhkasi heittää ne roskiin jos en vie niitä pois. ; oo

Vierailija

Juu, on mullakin sellainen tapa:( Äiti suuttuu joskus siitä, kun hän väittää etten voi nauttii rouasta samalla kun luen akkarii:@

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Minulla ei ole semmoista tapaa. Meidän ruokapöytä on alakerrassa, ja Aku Ankan taskukirjoja on yläkerrassa. Minä en jaksaisi sieltä yläkerrasta raahata kovin monta Aku Ankan taskukirjaa.

Vierailija

Joo kyllä luen aina akkareita

pöydässä. (Siis silloin kun joku ei tule motkottamaan ja viemään niitä pois.) :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat