Tietovisa: Maailma

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Koettele maailmanviisauttasi tässä topicissa.

Kuten otsikostakin jo näkyy, tämä on Tietovisa. Aiheena on Maailma, eli voin kysyä mitä tahansa maan ja taivaan, tai jopa aurinkokuntamme väliltä. Kuinka viisas olet? Vain osallistumalla voit sen saada selville.

Säännöt: Ankkarock (eli minä) laitan kysymyksiä maan ja taivaan väliltä, ja sinun pitää vastata niihin oikein. Laitan uuden kysymyksen sen jälkeen, kun on tullut oikea vastaus, ja päivitän pistetilanteen, joka toinen päivä. Muista olla tuplapostaamatta. On sanonta: Kolmas kerta toden sanoo, ja kyseinen sääntö toimii tässäkin visassa. Jos tuplapostaat, tai toimit vastoin ankkasivun sääntöjä, 3 Kertaa, sinut tullaan välittömästi diskaamaan tästä visasta pois. Vahinkoja ei lasketa, mutta minä tiedä onko se vahinko vai tahallinen teko. :).

Tätä visaa ei ole tarkoitettu vain tietyille käyttäjille, vaan kaikki saavat osallistua tähän vapaaseen visaan. Minä kuitenkin olen ainoa joka laittaa kysymykset ruutuun. Ja minäkään, en täällä ihan joka päivä 12 h kerkeä olla, joten sillä aikaa pidätte tämän aiheen poissa ettekä, kirjoita tänne "Missä se ankkarock" luuraa.

Ohjeet: Laitan ensimmäisen kysymyksen seuraavassa viestissäni, ja kun ensimmäinen oikea vastaus tulee, laitan seuraavan kysymyksen, ja kysymystä ennemmin samaan viestiin lauseen "Oikein Aku Ankka.". Mutta lauseessa on vain se ero, että laitan lauseeseen aku ankka nimen sijasta oikein vastanneen nimimerkin.

Ensimmäinen kysymys tulee seuraavassa viestissäni.

Sivut

Kommentit (764)

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Tällä hetkellä Petronas Tower (441) metriä, mutta en käsitä kun netissä sanotaan että Taipei on korkein (oikeasti korkein tulee olemaan se Burj Dupai) vaikka eroa petronas Toweriin sillä on yli 300 metriä?

Tässä tapauksessa kyseinen kysymys hylätään, ja tilalle tulee uusi kysymys.

Mikä on pintalaltaan euroopan laajin valtio?

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Salwer jätkähä o ihan ylivoimane, siis tyyppihä johtaa mua ja tapsaa reilusti. Voidaaks sopii että sun pitää lopettaa 30 min etu ajassa. Jooko, Salwer, jooko.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat