HYVÄÄ PÄIVÄÄ!!!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Millainen koulu/työ päivä teillä oli?

ois kiva tietää kuinka kiva/surullinen päivä teillä oli.

mul oli kiva

Sivut

Kommentit (88)

Vierailija

aika normaali. oli enkun koe, hyvin meni. sitte oli sello tunti ja kohta lähen musiikki opiston konserttiin. onneksi ei vielä tartte ite soittaa. eli melko tavallinen.

Vierailija

ihan tavallinen päivä on ollut tosiaan uusivuosi on huomenna=)

meille tulee serkut mutta vanhin on 4 ni eipä oo niistä oikeen kaveriksi=)

Vierailija

No eipä ole kehumista.En päässyt uimaan kouluun kanssa koska minulla oli flunssa sitten jouduin joiden kummallisten tyyppien luokkaan lopuksi oli vielä enkun kokeet.

Vierailija

ei mitään kovin erityistä paisi oli enkun koe ja harjoteltiin joulujuhlaa. Meiän pitää esittää joku tonttukulkue.

Vierailija

Tere taas! Mulla oli ihan hyvä päivä tänään,sillä olenkin LOMALLA koulusta sillä olen vähän eri paikkakunnalta! Nähdään taas! Terv:muumipikko

Vierailija

Tänään oli vauhdikas päivä, koska piti valmistella syntymäpäiväjuhlia, jotka alko kahdelta. Sinne tuli mun monet sukulaiset(pidän kaverisynttärit myöhemmin) ja pari kaksivuotiasta vintiötä. Minunhan piti sitten niiden kanssa välillä leikkiäkkin huoh..Lahjat jotka sain olivat kivoja sain mm. lahjakortin ja vaatteita.

Vierailija

no oli ihan suht normaali koulu päivä mutta jouduin hammaslääkäriin ja jouduttiin poraamaan niin ei kiva.saatiin tosin ruotsin kokeet ja sain paremman mitä odotin.7+.oli meillä myös maantiedon koe minkä uskoin menevän hyvin.huomenna on enkkua joten voipi olla että saamme kokeet takaisin.toivon ja luulen etytä sain hyvän sillä koe ei ollut mikään vaikea.

Vierailija

djlordi kirjoitti:

adz kirjoitti:Ajatella 19.11 kirjotin oon kipeenä, oon edelleen, en oo ollu kahteen viikkoon koulussa ku yhen päivän kun koe oli, mutta en edelleenkään voi mennä kouluun, jos toipuisi jouluksi. Hehhe, no tietty jos paranis niin jo vois loppuviikosta kouluunkin mennä.&lt;br /&gt;<br />

&lt;br /&gt;<br />

Välillä oon niin kipee etten jaksa ees koneelle, mutta lääke vaikuttaa ja vähän jaksaa.

Parane pian, jäät koulussa jälkeen monessa asiassa, kun olet monta päivää pois.

Kiitos djlordi ja bella kans, sitkeää on tauti, viruksen perään muita pöpöjä, yksi kuuri syötynä ja tänään ope lähetti kotiin lepäämään, vaik oon ollu kolme viikkoa poissa, onneksi ei tärkeää ole ollut ja kävin taas kokeen tekemässä, oon aika hyvä koulussa, joten onni yks koe enää tällä viikol ja se on siinä, pe kiasmaan ja kohti joulujuttuja.

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Tänään minulla oli hyvä päivä! Tänään me menimme sinne S-markettiin laulamaan. Me jaettiin siellä ilmapalloja asiakkaille. Siinä samassa rakennuksessa on myös Abc, niin me saariin sieltä ottaa ilmaiset pullat ja limsat. Me saatiin myös koulussa karkkia siitä esityksestä. Sitten toinen hyvä juttu: Tänään meille jaettiin englannin kokeet, ja minä sain täydet! Olin ainoa meidän luokasta, joka sai täydet siitä kokeesta. En halua kehuskella, mutta totta se on! Eli tänään oli harvinaisen hyvä päivä!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat