Mikä on viimeisin ankkahankintasi?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli mikä on sinun viimeisin ankkaostoksesi? Edellisestä ankkahankinnasta on jo pari kuukautta kulunut. Mä olen ostanut lauantaina kirppikseltä: Jumbo 14 Lämmintä luvassa 2€, AATK 111 Ankkalinnan ralli 1p 0,50€ ja Roope-setä 1/1978 liitteen hintaan 0,20€. Eilen ostin kirppikseltä 31 kpl 2002 vuoden hyväkuntoisia AA lehtiä hintaan 0,10€/kpl ja AATK 263 Oloneuvos hintaan 2€. Siinä mun ostokset.

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Aku Ankan parhaat: Lumottu papukaija. Se irtosi divarista vitosella.

Tämä on muuten minun kahdessadas viestini. Huisaa.

Vierailija

Ostin jokin aika sitten divarista 4 akkaria (3 oli 70-luvulta ja neljäs vuodelta 1998), Roope-Setä - lehden ja taskarin 116, Aku kaukomailla, sen alkuperäisen. Vasta kotona huomasin, että minulla oli jo se (voih), mutta vain uusintapainoksena. No, nyt on ainakin vertailtavaa. Jos on suuri kokoelma niin asioita tuppaa unohtumaan. Mutta nyt pitää taas alkaa säästää rahaa, eihän kaikkea voi ankkoihin hassata.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

No, nyt se on divarista ostettuja vanhoja aku lehtiä (95-luvun). Maks vaan 10snt kpl ja tosi hyvä kuntosii.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

No kyllä ne on uusin taskari ja jumbo sekä löysinkin kauhuIinesnumeron se oli tuplapakkaus sai kaupan päälle aiemman numeron jota ei tietty mulla ees ollu.

Vierailija

MillaMagia8 kirjoitti:Kävin eilen kaupassa, ja ostin sieltä minitaskari viitosen.

Jaahas. Sekin on jo myynnissä.:) Taidat olla ensimmäisiä ankisteja joilla se on. Onnea vaan!:)

Vierailija

Eilen kävin ostaa Akui ja ostin 18 Taskarii niitten kaikkien taskarien kpl hinta oli 2e ostin myös Aika-kone 7 hinta 3,50e ja sit viel Mä hessu kirjan hinta 3e.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Oli yleisurheilukisat viikonloppuna, ja siellä vieressä oli kirppis. No, käytiin sitten katsomassa, ja löytyihän sieltä 107 akkaria vuosilta 1978-1995 hintaan 10€... Ne oli siis 10snt/kpl., mutta myyjä ei antanut enempää alennusta, vaikka kuinka yritti tinkiä. :D

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat