Kuinka monta aku ankan taskaria teillä on?????????

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mulla ittellä on joku 100 taskaria...

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

124 :( taskaria... , Roope-setiä vaan 8, teemanumeroita 12, jumboja 4 ja muita 21. Yhteensä se tekee....169! Ihan ok. Huom; lehtiä ei laskettu mukaan...:)

Vierailija

Multa löytyy kaikki tähän mennessä olevat taskarit ja kahta taskaria on kaksi kappaletta, kun setäni on jostain syystä ostunut joka joulu sillä hetkellä uusimman taskarin.

Vierailija

jontsu-97 kirjoitti:124 :( taskaria... , Roope-setiä vaan 8, teemanumeroita 12, jumboja 4 ja muita 21. Yhteensä se tekee....169! Ihan ok. Huom; lehtiä ei laskettu mukaan...:)

Sori.. unohin tosta minitaskarit... :0 Ja kun ne lisätään pakkaan, niin tulee yhteissummaksi ........ 174!!!!! :)

Vierailija

Älä välitä Pikkurottuska! Roope sai omaisuutensa kokoon 1 pennin avulla, niin eiköhän sinuakin joskus onnista!

Vierailija

Ankkarock. Luulempa kirineeni sinun ohitsesi! Ja muitakin Aku Ankkoja löytyy rutkasti! Ranskaksi, suomeksi, saksaksi, ruotsiksi...

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Muhahahaahahahahaaa. Itse omistan 347 Taskukirjaa, johon pitää vielä muistaa lisätä muutama sama taskari jota on minulla 2 tai 3 kpl. Eli yli 340 Taskaria löytyy. Plus kaikki teemat, ja kaikki erikoisnumerot paitsi Mikki Kalin kynsi.

Johtoon menin. Muhahahahahahahaaaaa!!!:):):)!!heh..:D

Vierailija

Ankkarock kirjoitti:Muhahahaahahahahaaa. Itse omistan 347 Taskukirjaa, johon pitää vielä muistaa lisätä muutama sama taskari jota on minulla 2 tai 3 kpl. Eli yli 340 Taskaria löytyy. Plus kaikki teemat, ja kaikki erikoisnumerot paitsi Mikki Kalin kynsi.<br />

<br />

Johtoon menin. Muhahahahahahahaaaaa!!!:):):)!!heh..:D

Muahahahahahahaha! Minulla on 348 taskaria (Eli kaikki) + Kaikki 18 teemanumeroa + Kaikki 11 erikoisnumeroa! Hahhahaahahaa! Menin kärkeen!

Vierailija

Hui.

Te kärkipäät olette koonneet ihan hirmuisen kasan. Mulla on joku vähän vajaa 300 taskaria (, mukaanluettuna Teemat, minit, etc.) - mangat ovat alkaneet vajuttaa kukkaroani jotenkin kummasti. Huoh.

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat