(9daf8df1-2cf4-4284-bcdc-4fa3757aa60a) - 9daf8df1-2cf4-4284-bcdc-4fa3757aa60a

Vierailija

This thread contains comments for topic "9daf8df1-2cf4-4284-bcdc-4fa3757aa60a" (id=9daf8df1-2cf4-4284-bcdc-4fa3757aa60a) which can be found in the [XXXX] portal.

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

Ensimmäinen reaktioni lehden luettuani oli: Olipas aivan kamalan mahtava lehti! Tällaisia lehtiä saisi olla enemmänkin. Tykkäsin varsinkin Scarpan tarinasta. Ja viimeinen vaakasuuntainen tarina oli minulle yllätys, mutta tosi mukava sellainen. Ai niin.. Barksin tarina oli hauska ja kiinnostava. Tosin olen lukenut tarinan aiemminkin, mutta eihän se mitään haittaa! Huomasin joo sen kuplan. Mihin se muuten hävisi silloin joskus?

Vierailija

itse en tuosta kyseisestä ankkarista niinkään innostunut mutta jos vaikka vanhalle visukintulle tehtäisi vastaava olisin iloinen päästessäni lukemaan sen antimia.

Vierailija

Oli se lehti hyvä! Tuollaisia lehtiä voisi tehdä enemmänkin. Kaikki tarinat olivat hyviä. Huomasin että viikon kupla oli palannut takaisin lehteen. Ihan kiva.

Vierailija

Artikkeli ihan kiva ja hyvä. Lehti oli tosi hyvä... (En tosin laittaisi samanlaista hattua päähäni,kuin Minnillä.)

Vierailija

Lehti oli oikein hyvä, etenkin lopun jatkosarja. Huomasin kyllä viikon kupla -tekstin paluun, mutta myös muuta: Lehdessä sivun 2 kuplateksti kuuluu: "Sulava herrasmies. Ja pyh!", kun taas nettisivujen viikon kupla -tehtävässä on annettu etsittäväksi teksti: "Änkyttävät äyskärit!". Kumpi on virallinen?

Vierailija

Tuo tarina oli kyllä aika hyvä. :D Ei nuo Mikki tarinat vedä vertoja silti Aku tarinoille. En minäkään viitsisi pitää tuommoista hattua, kuin Minnillä on.

Vierailija

Pidin siitä lehdestä todella paljon. Olin lukenut Barksin ainoan Mikki-tarinan monta vuotta aikaisemmin todella vanhasta Aku Ankka-lehdestä. Mietin pitkään kenen piirtämä Mikki-tarina se on ja lopulta tajusin sen olevan Barksin piirtämä. Minusta olisi ollut parempi jos Barks olisi tehnyt Mikistä enemmän tarinoita Ankka-tarinoiden ohella. Barks olisi voinut laittaa Mikin ja Akun ihan hyvin seikkailemaan yhdessä.

Vierailija

Minusta uusin Akkari oli juuri oiva hatun nosto niinkin kunniakkaalle hehmolle kuin Mikki. Kerron jokaisesta tarinasta hieman. Aku Ankka: Luottolähetti Ainoa -puoli koko lehdessä. Edellisestä plogista sain semmoisen kuvan, että tämä tarina on ikään kuin väkisin vängätty lehteen. Jutun juonessa ei ole juuri kehumista. Mikki Hiiri: Punaisen hatun arvoitus Olin lukenut tämän aiemmin, mutten omistanut tarinaa. Nyt omistan ja olen tyytyväinen toimituksen valintaan. Kiitos! Juoni on varsin hyvä ja Ankkamestarin ilmeikkäät piirrokset ovat hauskaa katseltavaa. Miksiköhän juuri Barks on valittu tämän tarinan piirtäjäksi? Mikki Hiiri: Sulava herrasmies Välillä tuntuu, ettei Gonzalesin töitä oikein osata arvostaa. Minusta hänen jälkensä on hauskaa ja tarinanikkareiden vitsit erilaisia. Tämäkin vitsi on ehkä vanhahko, muttei mielestäni kulunut, vaan ehta klassikko. Mikki Hiiri: Fotonivaimennin Tätä sarjaa olin odottanut... Juoni on ehkä tavallinen, mutta tarinasta tekee erikoisen se, että tämäkin on yksi niistä "hukatuista" sarjakuvista, jotka näkevät päivänvalon vasta näinä päivinä. Sopii myös kiittää onnea siitä, että Scarpa oli vielä jutun löytyessä hengissä. Ettei tarvinut keksiä kupliin kokonaan uusia tekstejä. Mikki Hiiri ja Robin Hood 1/3 Ihka ensimmäinen reaktio: Jes! Vihdoinkin 3-osainen jatkosarja. Ja vielä kovan luokan mestarilta. Toinen reaktio: Onpas hauska sivusommittelu. Tällainen erikoinen jatkis on omiaan päättämään Mikin ja Minnin juhlanumeron. Voin myös vihdoin olla varma, että viimein tulee kunnollinen ja pitkä jatkis. Nämä nykyiset 16-sivuiset tyngät ovat aivain hirveitä. Niissä ei edes yritetä tarpeeksi. Tällaisia toivon jatkossakin. Kiitos toimitus hyvästä, ei vaan loistokkaasta lehdestä!

Vierailija

Sitähän minäkin, kun ihmettelin että se Mikki-tarina oli BARKSIN! Mietin että olisiko siinä joku vrhe, mutta ei sitten ollut. No, olihan tuo lehti ihan kelpo yksilö, mutta parempiakin on nähty...

Vierailija

uskomatonta se tarina oli Barksin! Eka mikki tarina jonka nään minkä on tehny Barks :o Mutta ihan kiva tarina se oli :)En kyl laittais tollast hattuu päähän xD vaikka ittellänikin on hassuja hattuja esim.Sammakkohattu ja hessu-hattu :D

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat