Kerro!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Tämmöisen topiccin rustasin joskus tuonne Ruotsin Akusivuille, niin ajattelin, että kannattaahan se tännekkin laittaa.

Eli siis vastaappa näihin kysymyksiin.

Lempiruoka?

Lempisarjakuva?

Lempibändi?

Lempikirja?

Lempikirjailija?

Ketä ihailet?

Lempi TV-sarja?

Lempipeli?

Onko mopoa?

Harrastukset?

Mistä pitää?

Onko lemmikkiä?

Millainen luonne?

Asutko maalla vai kaupungissa?

Lempielokuva?

Lempiväri?

Lempikarkki?

Lempipaikka?

Mistä nimimerkkisi tulee?

Erityistä sinussa?

Missä olet hyvä?

Missä olet huono?

Parhaat kaverit täällä?

Mitä inhoat?

Itse en vastaa samaan viestiin, sillä muuten siitä voisi tulla liian pitkä, ja huono lukea.

Huom! Ei tarvitse vastata kaikkiin kysymyksiin.

Ja anteeksi huono otsikko, en oikein keksinyt parempaa, tai mitään mikä olisi sopinut:)

Sivut

Kommentit (113)

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Lempiruoka?

-Pitsa (kinkku-ananas, josta nypin ananakset pois), tortillat, karjalanpiirakat, sipsit, salmiakki, suklaa (lue: kaikki epäterveellinen).

Lempisarjakuva?

-Akkari toki, mutta luen Hesarin nettisivuilta aina Viivin ja Wagnerin sekä Fingerporin. Myös Lucky Lukea, Tinttiä, Asterixia, Jereä ja Nemiä tulee luettua aina, kun sellaisen käsiini saan.

Lempibändi?

-Vanha Nightwish on jo tunnearvoltaan niin tärkeä, että mainitsen sen yleensä lempibändikseni. Muita loistoja ovat mm. Cradle of Filth, Marilyn Manson, Satyricon ja Dimmu Borgir. Musatopicissa tästä enemmän ; )

Lempikirja?

-Potterit ovat hyviä, ei siitä mihinkään pääse. Samoin Stephen Kingin kirjat. Myös Kuolontuoksusta, Yönsiiven velhot -kirjoista sekä vastaavista kauhu-/fantasiakirjoista tykkään. Pakko mainita myös Marilyn Mansonin elämäkerta sekä Nightwish-kirja.

Lempikirjailija?

-Esimerkiksi Stephen King, Ilkka Remes ja J.K. Rowling. En kuitenkaan ole mitenkään kirjailijauskollinen, luen vähän mitä sattuu löytymään.

Ketä ihailet?

-Ihailen ihmisiä, jotka uskaltavat olla sellaisia kuin ovat, uskaltavat vaikuttaa ja olla erilaisia. Ihailen myös ihmisiä, jotka ovat taitavia omalla alallaan ja tulevat toimeen toisten ihmisten kanssa.

Lempi TV-sarja?

-En katso telkkaria, joten en osaa vastata.

Lempipeli?

-Ainut, mitä oikeastaan pelaan on, The Sims 2. Pakko sanoa se. Tykkään myös pelata korttia ja lautapelejä, eli kaikkea vanhanaikaista ja anti-interaktiivista.

Onko mopoa?

-Mitä minä sillä. Metro kulkee.

Harrastukset?

-Kuvis on harrastus ja elämäntapa. Olen ollut Helsingin kuvataidekoulussa jo vuodesta -98. Dataaminen on myös harrastus, terrorisoin eri foorumeilla>: ) Samoin tulee luettua ja joskus saatan jopa soittaa koskettimia. Joskus harrastin myös karatea ja ringetteä, mutta siitä on jo aikaa. Laiskistuin.

Mistä pitää?

-Tämä pitää aika monesta asiasta. Materialistiset nautinnot, kuten kengät, vaatteet ja pienimuotoinen tälläytyminen on kivaa. Hieman henkevämmältä puolelta hyvän musan kuuntelu, lukeminen ja taiteilu on myöskin kivaa. Pidän sellaisista tilanteista, jolloin unohtaa tietyllä tavalla sellaisen raskaan ajattelun, kunhan vain on, ja jälkeenpäin tätä muistellessa huomaa hymyilevänsä. Sellaisesta pidän.

Onko lemmikkiä?

-Kyllä, maailman ihanin koira: )

Millainen luonne?

-Hankala:'D Olen joko hiljainen tai äänekäs, useimmin hiljainen. En osaa tutustua ihmisiin, joka on erittäin häiritsevää. Olen suurpiirteinen ja laiska, mutta vaadin piirroksiltani yms. täydellisyyttä. Samoin koulun suhteen olen ylitunnollinen. Kun minuun tutustuu, huomaa, että osaankin puhua. Huumorini on kieroutunutta, jota ymmärtää vain, kun on ollut seurassani tarpeeksi kauan.

-Kaupungissahan minä.

Lempielokuva?

-Paha, paha.. Tykkään esimerkiksi Sweeney Toddista, The Nightmare Before Christmasista, Pirates of the Caribbean -saagasta ja Päättömästä ratsumiehestä.

Lempiväri?

-Musta ei ole väri, mutta en voi muutakaan sanoa. Käytän vain mustia vaatteita, nimittäin. Joskus saatan käyttää myös hieman valkoista, violettia tai punaista. Maalatessa käytän usein sinistä tai vihreää, nykyään myös violettia ja punaista. Ruskeaa en voi sietää, hyi yäk.

Lempikarkki?

-Turkinpippurit nyt ainakin. Suklaa on myös taivaallista, enkä kieltäydy irtokarkeistakaan. Onhan näitä, vähän liikaakin:'D

Lempipaikka?

-Oma huone. Varsinkin silloin, kun on yksin kotona.

-Pyörittelin paria englantilaista sanaa, joissa oli pitämiäni kirjaimia. Tästä Wonderlust (=ihmehimo), johon olen tottunut sen verran hyvin vuosien saatossa, etten ole äkkiseltään vaihtamassa. Käytän myös ns. vara-nickiä siellä, mihin Wonderlust ei käy.

Erityistä sinussa?

-Jaa.. Olen kiltti, vaikken näytä siltä:') En tiedä, liian vaikea kysymys..

Missä olet hyvä?

-Ää, heti toinen vaikea perään.. Ilmeisesti kuviksessa, näin olen kuullut väitettävän. Äikässäkään ei ole ongelmia. Olen myös hyvä rentoutumaan ja laiskottelemaan:')

Missä olet huono?

-Ihmissuhteissa, sosiaalisissa tilanteissa, liikunnassa & urheilussa, esitelmissä, itseni esiin tuomisessa. Tässä pintaraapaisu.

Parhaat kaverit täällä?

-Omituista puhua parhaista kavereista, mutta kierrän kysymyksen mainitsemalla mukavia heppuja. Näitä ovat ehdottomasti esimerkiksi Hanhis ja Tehwin. Vau, onnistuin sanomaan vain kaksi! Mutta kyllähän te tiedätte, millaisia tyyppejä arvostan.

Mitä inhoat?

-Eläinrääkkäystä, välinpitämättömyyttä, tietämättömyyttä tulevaisuudesta, ajan kulumista, muutoksia, kiusaamista, teeskentelyä & esittämistä, kiusaamista, esitelmien pitämistä, luokka-arvoja, naisten ja miesten palkkaeroa, sovinismia, formuloita (mitä ympäristön tuhoamista, oikeasti!) ja ties mitä muuta.

Vierailija

Lempiruoka? Hampurilaiset.

Lempisarjakuva? Akkari ja Batman.

Lempibändi? Ei ole.

Lempikirja? Ööö... Historian kirja siis se koulu kirja.

Lempikirjailija? Ööö... Don Rosa?

Ketä ihailet? Adam West , Don Rosa.

Lempi TV-sarja? 60-Luvun Batman.

Lempipeli? Super Mario Galaxy.

Onko mopoa? On, en kerro enempää.

Harrastukset? Akkarin lukeminen, uinti piirtäminen.

Mistä pitää? Akkarista, Batmanista, Legoista jne.

Onko lemmikkiä? Ei tällä hetkellä.

Millainen luonne? Kysy joltain muulta. (hauska?)

Asutko maalla vai kaupungissa? Maalla.

Lempielokuva? Monia en jaksa lue tella enimmäkseen super sankari elokuvia.

Lempiväri? Punainen, Musta.

Lempikarkki? Monia.

Lempipaikka? Koti.

Mistä nimimerkkisi tulee? Batmanista ja Taikaviitasta.

Erityistä sinussa? Nörtti.

Missä olet hyvä? No Mariossa

Missä olet huono? Esim. Jalkapallossa.

Parhaat kaverit täällä? No ei ole.

Mitä inhoat? Hannu Hanhea.

Vierailija

Juu, onhan tämä kekselijästä.

1. Pyttipannu

2. Aku Ankka

3. Kari Tapio

4. Harry Potter ja Liekehtivä pikari

5. J. K. Rowling

6. Harrison Ford

7. Teini-ikäiset mutanttininjakilpikonnat

8. Harry Potter ja Liekehtivä pikari PS2

9. Perheellä on mopo, mutta en saa ajaa sillä koska olen 10 vuotta.

10. Lukeminen

11. Indiana Jonesista

12. Ei ole

13. Kärsivällinen ja ystävällinen

14. Kaupungissa

15. Disney Pixar Autot (voi olla Madagascar 2, koska menen katsomaan sen tänään tai huomenna (varmemmin tänään) elokuviin)

16. Vihreä

17. Vanilja fudge

18. Koti

19. Ensimmäinen osa on lempinimi ja toinen on toinen nimeni.

20. Olen luokkani älypää-neropatti.

21. Tietovisoissa

22. Keihäänheitossa

23. Remy(en muista numeroa)

24. Kaikkea tytöille suunnattua.

Vierailija

Lempiruoka?= Tortillat taikka pizza

Lempisarjakuva? = No Aku ankka ja Simpson kirjat

Lempibändi? = No yllätys yllätys.. METALLICA

Lempikirja? = No kait se joku Aku Ankkan kovakantinen on vaikkakin ei miukää ''kirja'' oikeasti ole...

Lempikirjailija? = Njäh en oikein tiedä.

Ketä ihailet? = Cliff burtonii ja James Hetfieldii sekä Adam Savidge (Kirjotetaaks se noin?) Ja Ja Jamie Hynemann : D

Lempi TV-sarja? = Simpsonit ja myytinmurtajat

Lempipeli? = Oisko rock band tai Guitar hero 3

Onko mopoa? = Ei oo vielä mut haluisin Pappa tuniskan xD

Harrastukset? = Basson soitto, kitaran soitto (Siis soitan bassoo bändis) Lentopallo ja Sulkapallo Seka myöskin olen innokas kalastaja.

Mistä pitää? = Musiikista pidän ihan sairaasti

Onko lemmikkiä? = On, Murre koira

Millainen luonne? = No kaikki sanoo koulus hipiks Eli kait se tällänen rauhaa meiniki on. Mutta silloin, kun suutun... Kannattaa olla kaukana : D

Asutko maalla vai kaupungissa? = No tässä Kaupungin rajalla eli ''melkein'' Kaupungissa.

Lempielokuva? = The simpsons movie

Lempiväri? = Oisko Limenvihree, sellanen hiekanruskee taikka musta (Vaikka musta ei olekkaan väri)

Lempikarkki? - No kait se remmilaku on.

Lempipaikka? = Aah.. Kyl se kesämökki vie voiton. Ihanan rauhallista ja saa kalastaa Aaaahh...

Mistä nimimerkkisi tulee? = No olen tällainen basistin mokoma. Eli tällänen retkale ja sit samalla´, kun keksin tämän kuuntelin mokomaa (Mutta miksi???)

Erityistä sinussa? = No tällainen musikaalisuus ja tää ''hippi'' meiniki

Missä olet hyvä? = No kaikessa musikaalises hommas

Missä olet huono? = Erityisen huono olen ruuanlaitos

Parhaat kaverit täällä? = Kyl ne Sami ja Frodo vetää voiton

Mitä inhoat? = Iuh valkosipulia ja Rihannaa

Siinä pientä nippeli tietoa musta....;)

Vierailija

Lempiruoka? Kaalikääryleet puolukkahilloll

Lempisarjakuva? Aku Ankka

Lempilaulaja? ehk Akon

Lempikirja? en tiedä

Lempikirjailija? don rosa :)

Ketä ihailet? en tiedä ehkä tätä hooydonkia (bmw:n uusi pääsuunnitelija

Lempi TV-sarja? topgear & southpark

Lempipeli? ehk roope sedän loistavat liiketoimet ;)

Onko mopoa? ei

Harrastukset? kilpatennis ja futis (mokke)

Mistä pitää? tytöist, naisist

Onko lemmikkiä? ei, mut on ollu kaks kanaa mummill

Millainen luonne? kiltti et.c.

Asutko maalla vai kaupungissa? helsingiss

Lempielokuva? en tiedä, kaikenlaisii toimintakomedioit

Lempiväri? m.m. vaaleen sininen, vaaleen vihree, valkoinen

Lempikarkki? irtokarkit

Lempipaikka? autotalo laakkonen, bmw mini Espoo

Mistä nimimerkkisi tulee? mun kutsumanimest, tuli vahingoss caps lock päälle sillo :(

Erityistä sinussa? tiedän melkei kaiken uusist autoist ja oon asunu englanniss neljä vuotta

Missä olet hyvä? autoiss

Missä olet huono? uinnis

Parhaat kaverit täällä? en oikein tiedä, en tunne ketään

Mitä inhoat? tulla kiusatuks

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Lempiruoka? jotku roskaruoat varmaan...

Lempisarjakuva? Tex Willer, Aku Ankka, Korkeajännitys...

Lempipeli? Lauta vai tietokone/pleikkari/xbox...? emt

Onko mopoa? E

Onko lemmikkiä? Kissa <3

Millainen luonne? rauhallinen ainakin...

Asutko maalla vai kaupungissa? öö...siltä väliltä

Lempiväri? olkoon vaikka vihreä

Lempikarkki? Malacon Hyvää makumaasta ja joku muu...

Lempipaikka? Koti

Mistä nimimerkkisi tulee? Touhula-niminen sarjakuvahahmo

Vastasin nyt muutamaan... :)

Vierailija

1.No jaa vaihtelee.

2.Aku Ankka tottakai!

3.Tähän hätään sanon Miley Cyrus

4.Nummelan ponitalli kirjat

5.ÖÖ vaikea ei osaa sanoa

6.Mitäs luulet?(no skootteri on mutta yllätys yllätys en saa ajaa sitä viellä)

7.Merja Jalo

8.Ratsastus,kuvittaminen,taide,kissan hoito,akkarin lukeminen,täällä oleminen...

9.Sekarotunen kattineiti Miina

10.Enpä kerro

11.Sekoituksessa

12.Ollanko jo perillä?

13.Vihreä(vaalea) Sininen

14.Kirpeät

15.Lähiseudun korkeimman puun latva

16.Tuli siitä että tykkään kissoista ja akkarissa on kissa ja olen syntynyt 98

17.Olen hyyyvin eläinrakas

18.Olen hyvä laulamaan

19.Hitaasti puhumisessa

20.TaikaViitta. on oikeastikin paras kaverini

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

1. Lempiruoka?

Lempiruokani on ehdottomasti pizza. Vaikka on tortillatkin hyviä, mutta kebabpizza vaan vie voiton. Jos taas puhutaan vaan kotiruuista, nini sitten se on sisäfileepihvit punaviinikastikkeella :P

2. Lempisarjakuva?

Nooh, kait se on Akkari sanottava. Se on oikeastaan ainoa sarjis, jota ylipäätään luen enää. Vaikkakin ainoastaan Rosa ja Barksin tekemät on kärkikastissa ja siihen väliin tulee muita sarjakuvia ja sitten vasta muut ankantekijät.

3. Lempibändi?

Aika vaikea kysymys... Hyviä bändejä on paljonkin ja määrittely yhtäkkiä parhaimpaan ei taida luonnistua... :/ Mutta uudehkona tuttavuutena ainakin Sentenced on hyvä. Stariway to Heavenin ansiosta tietenkin Led Zeppelin on kärkikastissa ja sitten vielä hyvien sanoituksien puolesta sanoisin Timo Rautisaisen Trio Niskalaukauksen. Toki Sonatakin on hyvä ja tietenkin Amorphis.

4. Lempikirja?

Ahemmm... En kyllä kovin paljoa lue ja en muista lukemiani kirjoja... : D Mutta viimeisin luettava Dan Brownin Murtamaton Linnake on ihan ok. Se käsittelemä aihe kun on niin lähellä sydäntä. Mutta sitten taas Potteritkin on hyviä... :/ Eli nostetaan nyt niistäkin vaikka Kuoleman Varjalukset, vaikka sen juonikuvio olikin latteampi, mitä itse oletin/toivoin.

5. Lempikirjailija?

Varmaankin Dan Brown, sillä hänen kirjansa ovat oikeasti itseäni kiinnostavia aiheeltaan.

6. Ketä ihailet?

En kait oikeastaan ketään. En oikein ole sellaista tyyppiä, joka ihailisi/fanittaisi jotakuta ja seuraisi tätä kaikkialle. Mielummin itsenäisesti ajattelen ja toimin.

7. Lempi TV-sarja?

Heroes on ainakin hyvä, vaikken sitä telkkarista katsokaan ;P Ja Simpsonit on toki kestosuosikki. Muita hyviä löytyykin sitten aika paljon.

8. Lempipeli?

Hömmm... Oblivion on jo vähän mennyt tylsäksi ja kone ei pyöritä Assassin's Creediä... Tällä hetkellä minulla onkin pieni ongelma, että mitä sitä seuraavaksi pelaisi... WoW:ia olen ihan tosissani ajatellut, sillä sen juoni hakkaa minkä tahansa pelin juonen aivan 100-0. Ei mikään muu peli ole panostanut niin paljoa vastaavaan juoneen ja sen laajuuteen. Ja onhan Warcraft-pelisarja kuitenkin hyvä.

9. Onko mopoa?

Ei, mutta auto löytyy. Opel Vectra. Kohta pääsee aloittamaan kortin suorituksen, kunhan auto tulee huollosta ja saadaan poljin paikalleen.

10. Harrastukset?

Golf ja dataus nyt ainakin. Sitten mm. re-enactmentia harrastelen toisinaan ja curlinkia harvakseltaan. Ainoa aktiivisesti harrastamani urheilulaji on golf.

11. Mistä pitää?

Mistähän sitä pitäisin...? Ainakin golfinpeluusta :P

12. Onko lemmikkiä?

Onhan meillä kissaja koira.

13. Millainen luonne?

Olen erittäin äkkipikainen, mutta lepyn sitten kanssa suhteellisen nopeasti. Olen myös erittäin periksiantamaton ja sisukas (Tämä näkyy esim. potentiaalisessa tappelussa, jossa en pahemmin välitä vastustajan koosta tms., vaan myönnän huonouteni vasta sitten, kun se on todistettu. Onneksi näitä tilanteita ei kuitenkaan lukiossa tule.) Mutta olen kuitenkin myös lojaali ystäville ja tuen tarvittaessa. Ja tietenkin minusta löytyy hieman proferssoria, sillä olen suhteellisen hajamielinen ja matemaatikko xD

14. Asutko maalla vai kaupungissa?

Korvessa : D On täällä sentään golfkenttä :P

15. Lempielokuva?

Mööp... Hyviä elokuvia on taas niin valtavan paljon... Mikään ei oikein nouse ylitse muiden, mutta LotR III kyllä iskee aika mukavasti. Sanotaan nyt vaikka se, vaikka ei tämä niin yksiselitteistä olekaan.

16. Lempiväri?

Ei oikeastaan ole...

17. Lempikarkki?

Yleensä suklaata syön, mutta ei mikään ole lempikarkiksi muotoutunut.

18. Lempipaikka?

Golfkenttä xD

19. Mistä nimimerkkisi tulee?

Ihan englannin sanoista Rosa for the win, jossa sitten korvasin for:n nelosella (lausutaan samalla tavalla) ja leetspeakkasin the:n. Ja tulee sitten ihan vaan Rosa4TehWin eli "rosa for the win" (Rosa voittoon). Normaalisti käytän netissä nimeä Situ, mutta tein ankkasivuille poikkeuksen ;D

20. Erityistä sinussa?

Mitäsköhän... Mikä taas lasketaan erityiseksi ja mikä ei... Katsoisin kyllä olevan aika "normaali", vaikka se nyt onkin asia, jota ei voi määritellä.

21. Missä olet hyvä?

Golfissa ja datuksessa, sekä luonnontieteissä.

22. Missä olet huono?

Koulun puolesta ei oikein filosofiat kiinnosta, mutta oikeassa elämässä en oikein osaa sanoa, sillä en suostu luovuttamaan vaikeissakaan asioissa helpolla : D

23. Parhaat kaverit täällä?

En oikeastaan voi sanoa, että olisi täällä kavereita. Enkä ketään nettituttua kaveriksi laske, sillä haluan tavata kaverit IRL ainakin kerran. Mukavia tuttuja voi olla paljokin netissä, mutta kavereiksi en heitä laske ennen kunnon tutustumista. Mutta onhan täällä paljonkin hyviä tyyppejä. Kyllä te itse tiedätte, keitä täällä arvostan.

24. Mitä inhoat?

Propagandaa ja sensuuria, sillä ne rajoittavat sananvapautta. En myöskään pidä ihmisistä, jotka suhtautuvat kouluun hällä väliä -tyylillä. Nämä "kovikset" (lue: amikset) ovat vain jotenkin ärsyttäviä ja luulevat olevansa koviakin, kun vastustavat isoja pahoja opettajia xD Ja mainittakoon nyt vielä nykyajan media. Se uutisoi niin tuhrhia ja idioottimaisia asioita, että huhhuh... On paljon muutakin, mistä en pidä, mutta tuossa oli nyt muutama.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Vastaan tälleen tylsästi ; )

Lempiruoka? -Tortillat, pasta ja riisi.. ja valkosipuli! Nam!

Lempisarjakuva? -Ei kai mikään...

Lempibändi? -Fintelligens tietty!

Lempikirja? -Ella Lapissa ja Universumien Tomu-trilogia

Lempikirjailija? -Varmaan Alyson ..Couter(?)

Ketä ihailet? -No kaikkia värikkäitä persoonia!

Lempi TV-sarja? -Salkkarit ja Nalle Puh

Lempipeli? -Joku 5000-palapeli..

Onko mopoa? -Ei mut tollanen romu-pyörä löytyy..

Harrastukset? -Tanssi, nalkutus ja laiskottelu..

Mistä pitää? -Minä pitää väristä.

Onko lemmikkiä? -Kyllähän se löytyy, tollanen suloinen Koiruli..

Millainen luonne? -Noo, ken tietää, hoopo ja aina pää seitsemäntenä jalkana joka paikassa...

Asutko maalla vai kaupungissa? -Ken tietää, kai mää Maassa oon.. ; ) No, joo, joo.. varmaan sellanen sekotus..

Lempielokuva? -Paholainen pukeutuu pradaan! Se on hyvä!

Lempiväri? -Välivärit, eli... vihree, violetti ja oranki.

Lempikarkki? -SALMIAKKI! Se oon hyvää nam, nam.. ja Suklaa.. :P

Lempipaikka? -Ööh.. ehkä puussa..

Mistä nimimerkkisi tulee? -No.. ankkafani1: destä kun piti joku keksiä, sit lyhensin sen..

Erityistä sinussa? -Pah, olen normaalimpi kuin tuo alieni kylpyhuoneessa ; ) Vits, vits, ei mitään..

Missä olet hyvä? -Kuviksessa...<3333

Missä olet huono? -Glöö.. olemaan epä-laiska.. ; )

Parhaat kaverit täällä? -Sami, Siru, Froko, Salweri ja.. wondy..

Mitä inhoat? -Hedelmäkarkkeja ja hämähäkkejä, yök!

Vierailija

Lisäystä parhaat kaverit ovat Sami af ja riittaaa

Inhoan hämähäkkejä

lemmikkeinä on miljoona pölypalloa ;) ja Siru ja Sandy koirat :)

Mopoa ei ole mutta kyl meil varmaan olis sellane jos asuttais maalla

lempipelinä olis varmaan 500-100 palapelit :)

Siinä lisää

Vierailija

Lempiruoka? Roskaruuat ja kiinalainen lastenateria... Taik sitten mummon kalakeitto.

Lempisarjakuva? Akut tietenkin :'D Tokana tulee mun omatekemä sarja Elmeri Etana.

Lempibändi? Ei ossaa sanoo... kaikki käy paitsi hevi.

Lempikirja? Potterit ja Narniat. Lisäksi on jäänyt mieleen kirjat nimeltä "Legenden om Sally Jones", "Skattkammarön", "Namnet på boken är hemligt" ja "Nåjdens sång". Ruotsin kieltä.

Lempikirjailija? Kaipa sitten J.K.Rowling ja C.S.Lewis.

Ketä ihailet? Aku Ankkaa!

Lempi TV-sarja? Ei ole TV:tä :'( Mutta kaverilla kattomistani "Kahjot ninjat" ja Pelkokerroin ja Pikku Kakkonen.

Lempipeli? Lautapelit, esim. Monopoli, Carcassonne ja Alfapet. On niitä muitakin...

Onko mopoa? Ei, enkä aio hankkiakkaan.

Harrastukset? Teatteri, kuvataidekoulu, rummut ja käyrätorvi. Haluaisin aloittaa partion taikka savityökerhon jos aika riittäisi.

Mistä pitää? Karkista ja leivonnaisista, tietokoneesta, melomisesta <3 , piirtämisestä m.m.

Onko lemmikkiä? Kissa ja kaksi kultakalaa. Lisäksi vielä kärpänen (lensi pois) ja kimalainen Pörri (lensi myös pois).

Millainen luonne? No suutun aika helposti mutta olen yleensä hiljainen... Tai en minä vaan tiedä.

Asutko maalla vai kaupungissa? Kaupungissa, Kuusankoskella.

Lempielokuva? Potterit ja Narniat ja Alvin ja pikkuoravat.

Lempiväri? Sininen ja vihreä.

Lempikarkki? Ihan kaikki.

Lempipaikka? Koulu ja koti ja Lintsi :'D

Mistä nimimerkkisi tulee? Cakku on lempinimeni IRL. Mutta se ei tarkoita "kakkua" vaan tulee siis nimestäni joka alkaa c: llä.

Erityistä sinussa? Olen epänormaali ja alien kamujen mukaan... :'D Ja olen syntynyt Madisonissa (Wisconsin, USA)

Missä olet hyvä? Kouluaineissa.

Missä olet huono? Valehtelemisessa.

Parhaat kaverit täällä? Jaa no, ei kavereita ole mutta kaikki asialliset käyttäjät on kivoja.

Mitä inhoat? Salkkareita, välillä kouluruokaa.

Vierailija

No, tässä vastaukseni:

Lempiruoka? Hmm, voisin mainita lasangnen (kirjoitetaankohan se noin?)

Lempisarjakuva? Aku Ankka!

Lempibändi? EPPU NORMAALI!

Lempikirja? No, enpä osaa sanoa...

Lempikirjailija? M. Syrjä

Ketä ihailet? -

Lempi TV-sarja? Top Gear

Lempipeli? Taaskaan en osaa vastata

Onko mopoa? Kyllä on! Tuollainen punamusta Honda Monkey, menee vähän päälle 70km/h.

Harrastukset? Kitara, Kahvi, dataus, ja oli vielä kaarte

Mistä pitää? Jos kirjottaisin, tulisi tooosi pitkä lista, joten jätän väliin.

Onko lemmikkiä? Joo, Tuffe niminen koira.

Millainen luonne? No, aika äkkipikainen, ja helposti suuttuva.

Asutko maalla vai kaupungissa? Maalla.

Lempielokuva? -

Lempiväri? Tummanvihreä, tummansininen, tummanruskea... Musta

Lempikarkki? En osaa päättää.

Lempipaikka? Tuon pihalla jötköttävän punaisen ladon heinätasanne, varsinkin kuumalla kesäsäällä.

Mistä nimimerkkisi tulee? Nimestäni, ja syntymävuodestani.

Erityistä sinussa? En kommentoi

Missä olet hyvä? No, ehkä musiikissa.

Missä olet huono? Englannissa

Parhaat kaverit täällä? Af, Frodo ja moni muu

Mitä inhoat? En kommentoi

Vierailija

Tässä vähän lisätietoja minusta.

Lempiruoka?

Spagetti ja kanakastike (jossa on porkkanaa) ja sellainen sieni-juttu. : D

Lempisarjakuva?

Aku Ankka, ei oikein muutakaan ole...

Lempibändi?

Niitä todella monia, mm. Eiffel 65. Wanhojen (ja joidenkin uusien) Sonic the Hedgehoggien zone-musat uppoavat myös täysillä.

Lempikirja?

Artemis Fowlit, Muinainen pimeys- ja Percy Jackson -sarjat sun muut tälläiset. En muuta luekaan kuin fantasiaa.

Lempikirjailija?

Eoin Colfer.

Ketä ihailet?

Hyviä piirtäjiä ja muutenkin hommansa osaavia sekä Sonic the Hedgehoggia, tietty. ; D

Lempi TV-sarja?

En hirveästi telkkaria katso, mutta sanotaan nyt että Euroviisut.

Lempipeli?

Sonic-pelit, The legend of Zeldat & Nitromen nettipelit.

Onko mopoa?

No ei todellakaan!

Harrastukset?

Piirtely, Sonicittaminen & Wii- ja PC-pelien rämppääminen.

Mistä pitää?

Eläimistä, luonnosta, familystä, peleistä, piirtämisestä, namista, jostain urheilustakin vähän jne...

Onko lemmikkiä?

Of course, kolme kisua: Elma, Toffe & Laku.

Millainen luonne?

Positiivinen, iloinen, hiljainen ja välillä ylienerginen. Taidan olla myös vähän omituinen. Joskus kuitenkin olen ihan apaattinen ja epä-iloinen.

Vähän siinä rajamailla liikutaan... Asun Karkkilassa, ja ymmärtääkseni tämä on "pikku-kaupunki".

Lempielokuva?

Princess Mononoke, Lord of the Rings 1-3, Pirates of the Caribbean, Ytimessä, Matrix, Stardust ja niin ees päen...

Lempiväri?

Pidän paljon kaikista, mutta sininen, musta ja ehkä valkoinenkin (jotka eivät kai edes ole värejä?) ovat suosikit.

Lempikarkki?

Suklaata tulee aika usein nassutettua.

Lempipaikka?

Tietsikan edessä? : D No eeei, ehkä katto tai metsä.

Pelastin 4-6 vuotiaana roskiksesta Taskareita, ja päätin nimetä itseni Taskarin mukaan, kun olin niin "suuri sankari" (Taskareiden silmin). : D

Erityistä sinussa?

Koulun Sonic -tietoisin tyyppi sekä Sonic-hullu.

Missä olet hyvä?

Piirtelyssä, lyhyen matkan juoksussa.

Missä olet huono?

Lähtemään tietokoneelta...

Parhaat kaverit täällä?

Mukavia tyypperöitähän täällä löytyy vaikka kuinka paljon, vaikia sanoa.

Mitä inhoat?

Lähes kaikkea liittyen Maapallon saastumiseen, eläinten rääkkäämiseen ja muuta tälläistä. Inhoan myös sähkökärpäslätkää (olen koskenut siihen kaksi kertaa, kun se oli päällä 0.o) ja sitä kamalaa peltiä, joka laitetaan uuniin, jos se menee kuprulle ja poksahtelee (älkää kysykö)!

Vierailija

Lempiruoka?- Tortillat ja pizzat. Tulee jo nyt vesi kielelle.

Lempisarjakuva?- Aku Ankka tietty. ; )

Lempibändi?- Ai bändi... Vaikea valinta, mutta Linkin Park ja Nightwish.

Lempikirja?- Kaunokirjallisuudesta Potterit tietty. Ne vain sai minut heti innostumaaan hulpealla juonellaan.

Lempikirjailija?- Tuota noin, no tietenkin J.K. Rowling, mutta myös Tuija Lehtisen kirjat ovat vallan hulpeita, sekä Philip Pulmanin.

Ketä ihailet?- Suuria ankkataiteilijoita ja hyviä kuvaamataidossa olevia ihmisiä.

Lempi TV-sarja?- Minulla on kolem ihan ykkös sarjaa, jotka on: Big Brother, Greyn Anatomia ja Täydelliset Naiset.

Lempipeli?- Lautapelistä Menolippu 1910 lisäosalla.

Onko mopoa?- Ei enkä ehkä haluaisinkaan, ne ovat niin pelottavia. Mutta pyörä löytyy. : D

Harrastukset?- ********* soitto, joka on hirveää...

Mistä pitää?- Elämästä ja Big Brotherista ja Akkarista. Ja kesästä!

Onko lemmikkiä?- Paras koira!

Millainen luonne?- Aika hiljainen aluksi ,mutta jos tutustuu niin sosiaalisen kauhea poika. Vitsit on minulla hyvin omaa tyyliä.... ^^'

Asutko maalla vai kaupungissa?- Asun omakoti alueella. Maalla en saattaisi asua.

Lempielokuva?- Moulin Rouge ja DreamWorksin piiretyt.

Lempiväri?- Oranssi, vihreä ja musta. Ja tietty ruskea.

Lempikarkki?- Kaikki kirpeät irtokarkit.

Lempipaikka?- Sänky! (Taas tuli jotain hieman Aku sivuille laitonta ajattelua... ^^')

Mistä nimimerkkisi tulee?- Lempihahmosta Hannu Hanhesta tietty!

Erityistä sinussa?- Vihaan luontoa lähes täysin ja olen surkein luistelija/hiihtäjä ikinä.

Missä olet hyvä?- Turhassa pöpöttämisestä, kirjoitusvirheiden kirjoittamisesta ja Akkarin lukemisessa.

Missä olet huono?- Imuroimisessa, mökkeilyssä, hiihdossa ja luistelussa. Ja enkussa.

Parhaat kaverit täällä?- Niitä on monia, muttta näin nopeasti ajateltuna Wondy, Mary-Kate, Frodo, Sami-96, Tehwin, Af, Otto, Salwer, MaD, Akuhullu, Ankkarock, Nanne, BM... (Kohta olen jo selittänyt koko ankkakaardin...)

Mitä inhoat?- Mökkeilyä, luistelua, kiusaamista, rasistia, pinaattikeittoa ja enkkua. Ja sitä etten ehdi lukea koskaan akkaria, nytkin luen viime viikon akkaria vieläkin....

Tässäpä tein tämän. ^^

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat