Jos saisit yhden toiveen, mikä se olisi?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Moikka moi! :) Kuulkaas... Jos saisitte NYT YHDEN TOIVEEN, niin mikä se olisi? :) Itselläni olisi, että pääsisin ajassa taaksepäin, vaikka 1950-luvulle, ja pois sieltä, jos haluaisin. :D

Sivut

Kommentit (54)

Vierailija

No mul on aika paljon:

Toivon, ettei maailmassa olisi autoja, ettei ilmastonmuutosta tulisi koskaan, ettei eläimiä kuolisi sukupuuttoon, ei olisi eläinrääkkäystä, ei tehtäisi turkiksia, kaikki ajattelisivat ensin muita ja vasta sitten itseään, vedet eivät rehevöityisi, ei olisi sotia, kaikkien olisi ihana elää ja ei olisi yhtään roskaruokaa.

Lunnon puolesta! :)

Tapsa99
Seuraa 
Liittynyt7.9.2008

Toivoisin yhtä paljon rahaa kuin Roopella on, mutta en olisi niin saita! Sitten minä ostaisin niillä jättitrampoliinin, unelmatalon, lentävän auton, Pellen aikakoneen ja uimaaltaan. Lisäksi toivoisin kaikki Ankka-julkaisut.

Vierailija

No tietysti mä toivosin miljoona lisä toivetta.. :D No joo, jos ei lasketa nii kylmä sit voisin toivoo vaika 500 000 000 euroo Ja sit niil ostaisin vaik, Pari uutta Gibsonii ja rummut sit vahvarit ois ihan ok. Ja sit voisinhan mä Lahjottaa tonnin hyväntekeväisyyteen ja ostasin parille kaverille liput Metallican keikalle vaik Lontooseen Ja Sit Lähtisin vaikka Malediiveile.

Siinä siis nyt alkutekiöihin ja ois pari plasma- tvtäki ihan kohtuullista ; ) Ja kaikke tuota voi saada yhdellä ainoalla toivomuksella. Oi, kun tuo olisikin mahdollista 8-). Mutta jos siihen vois uuden autonki mukaan ottaa. Kattokaas iloo vanhemmilekkin : D Ja pikkusisko sais about sentin xD. Ja hetkonen Ei sellanen ruokankaan basso ois pahasta.. Njoo Nyt taidettiin joissain kohin vähän liioitella. Mutta siis toiveeni yksinkertaistettuna olisi 500 000 000 euroa (Ja pari lisä tonnii päälle).......;)

Ja älkää välittäkö lukuisista kirjoitusvirheistäni.

Vierailija

Kymmenen lisää ja ne ois:

1.Lentää

2.Ajatusten luku

3.Ilmasia vaatteita.

4.Ei katukissoja tai kulkukoiria tai mitään hylättyjä eläimiä.

5. Että valjeni olisi kuuro-mykkä-sokea

6.Kaikki akkarit/taskarit/muut akkari jutut

7.Piirtäjät meille.

8.Että osaisin piirtää yhtä hyvin kun Don Rosa

9.Barksin öljyvärimaalauksen

10.1000 0000 000000 00000 0000 000 0000000 0000000 000000000 0000€(en edes tiedä miten tuo luku ssanotaan)

Vierailija

Sata toivomusta lisää ;) Uima-altaan,Barksin öljyväri maalaukset, kaikki aku julkaisut. Aikakoneen sen minä haluan mul on miljoona syytä toivoa sitä :)

Vierailija

Onpas yleistä tämä itselleen toivominen. Ensin tietenkin toivoisin muutaman toiveen lisää, ja sen jälkeen toivoisin, ettei ilmasto lämpenisi ja monilla (ellei sitten kaikilla) olisi todella ekologinen auto. Muuten olen ihan samoilla linjoilla villekin kanssa. Kuka niillä rahoilla enää mitään tekee, kun maailma on pilalla ja monet eläimet kuolevat sukupuuttoon?

Vierailija

antsu95 kirjoitti:Toivoisin että kaikki maailman ihmiset olisivat terveitä ja onnellisia.

Minä toivoisin että maailmassa ei olisi sotia. Sodat syntyvät niin tyhmistä asioista.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat