minkä tyylisiä aku ankkoja haluasit taas tai alettaisiin tekemään

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mä haluasin nähdä niitä jaksoja joissa aku ajaa formulaa mutta ei tule ja voisi keksiä uuden hahmon joka olisi hessulle tai mikille sukua

Sivut

Kommentit (22)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Taikaviitta 2000 lehteä pitäisi alkaa julkaista uudelleen.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Ainakin siellä saisi olla enemmän Taikaviitta tarinoita. Lehdet saisi

olla myös paljon pitempiä ja niissä saisi tulla enemmän kaikkea kivaa

pikkukamaa. Ja sitten kerran vuodessa voisi tulla joku vähän suurempi

juttu esim. uusin taskari. Ja sitten lehtiä saisi ilmestyä useammin kuin kerran viikossa. :)

Vierailija

Carlin ja Barksin vanhoja tarinoita

ja jotain pitkiä jatkosarjoja jotka jatkuu ihan seuraavassa numerossa

sit vois Formula 1 tarinaa alkaa vaikka se onkin tehty 2002 luvulla

ja vois tulla touho tarinoita

:D

Vierailija

erskaa97 kirjoitti:mä toivoisin että ne tarinat ois enemmän Roopen kulta-ajoista...

Joo tollaset tarinat on oikeesti tosi hyviä. Koska muuten alkaa ideat loppuun. Ja miksi kaikilla on melkein jotain veljen/siskon lapsia? Akulla on Tupu Hupu ja Lupu ja onko kauheen todennäköstä et sen tyttöystävällä on kans kolmos sikon/veljen tyttöjä. Yks asia muuten eiks Tupu Hupu ja Lupu oo sisaren poikia???

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

villeankka kirjoitti:mä haluasin nähdä niitä jaksoja joissa aku ajaa formulaa mutta ei tule ja voisi keksiä uuden hahmon joka olisi hessulle tai mikille sukua

Tosiaan, Aku on jo ajanut formulaa Flemming Andersenin tarinoissa, joita julkaistiin Aku Ankka-lehdessä 2000-luvun alussa. Tässä tarinat ja julkaisut;

Formula 1: Austalian ihme, julkaistu AA 10/2002

Formula 1: Hilavitkutinjahti, julkaistu AA 14/2002

Formula 1: Piinkova osakilpa, julkaistu AA 24/2002

Formula 1: Vaikeuksia varikolla, julkaistu AA 31/2002

Formula 1: Ratakettu hakoteillä, julkaistu AA 38/2002

Formula 1: Viimeinen tankkaus, julkaistu AA 41/2002

Elikkä tuossa nuo. Uusia hahmoja en tarvitse, mutta haluaisin, että Giovan Battista Carpin tyylisiä Roope vs. Taikaviitta-tarinoita. Niissä oli aina hyvät juonet kiitos Guido Martinan.

Vierailija

Niitä on kyllä monia, mutta haluaisin myös tietokone-sarjoja. En vain tiedä, ne on tosi hauskoja. Lisäksi Roopen nuoruus-sarjojakin olisi mukava lukea, etenkin Rosan tai Barksin piirtämänä. Myyttien saarta en haluaisi ehkäpä palaavan, sillä en oikein pitänyt kyseisestä jatkosarjasta kovin paljon. Rodriquesiakin olisi ihanaa saada vähän useammin.

Se on kyllä ymmärrettävää, että jos Rosaa tulisi joka viikko, Don Rosan piirretyt sarjat saattaisivat loppua. Sitten niitä ei tulisi enään ollenkaan. Minua ainakin harmittaa, ettei Rosa piirrä enää - hänhän oli aivan loistava sarjojen piirtäjä ja käsikirjoittaja. Ja on vielä edelleenkin.

Paul Murryn tyylistä en kovasti pidä - en vain tiedä, että miksi. Ehkä se on hieman liian "pehmeää". :'D

Nykyinen Akkari on kyllä miltei kiitettävä, että ei minulla ole ainakaan moittimista.

Vierailija

hei mä tiiän että niitä formula jaksoi on tehty haluan että niitä aletaan lukee lukekaa toi RE teksti kunnolla!!!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat