Lumimyrsky tulossa

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

lumimyrsky tulossa kello kaksi etelään ja asteetkin pysyvät pakkasella lumi pysyy maassa torstaihin saakka silloin asteita on plus3 minusta on mahtavaa että etelään tulee lunta sillä viime joulu oli surkea entäs te onko teistä lumentulo mahtavaa ja muuta??

Sivut

Kommentit (28)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Rosa4tehwin kirjoitti:

.:THUNDER DRAGON:. kirjoitti: miten niin kaikesta? must toi on kiva aihe:D

Kysehän ei taas ole siitä, onko tämä jonkun mielestä kiva tai ei. Sami on ihan oikeassa siinä, ettei tätä olisi kannattanut tehdä.<br />

Olisiko siinä järkeä, jos joka päivä tehtäisiin uusi topic sen päivän säälle? Olisiko mukavaa lukea joka päivä vaihtuvia topicceja tyyliin "meillä sataa" tai täällä paistaa aurinko". Ei ei, ei nyt sentään säästä tarvitse tehdä omaa topicciaan!<br />

<br />

Mutta, kyllä täälläkin lunta tulee, ettei mene ihan spämmiksi.

No, kyllä täälläkin tulee lunta, on tullut puolesta päivästä lähtien.

Todella kiva, kun sitä tulee, mutta vaikka se on kivaa, niin ei sille todellakaan olisi omaa aihetta tarvinnut tehdä. (asiaa Tehwin ja Sami)

Ja, jos on IHAN pakko tehdä topicci säästä, niin yhteen säätopiciin kaikki. Ihan hyvä se olisi, voisi kertoa sään, vaikka hieman turha voisi olla.

Vierailija

No,onhan se ihan kiva.Ei tosin täälläpäin,missä minä asun.Oli hirvee myrsky ja sähköt oli poikki suunnilleeen kello 12-18 eli noin 6 tuntia.

(6 TUNTIA!)Ja minä täällä salaa unelmoin,että ei tulisi huomenna kouluunlähtöä...(Kun olen bussi/taxikyytiläinen.)

Vierailija

Onhan se kivaa kun lunta sataa toivottavast satais niin paljon lunta ettei pääsis kouluu kun mä kuljen kouluu bussilla.

Kroope
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Ei olisi tästäkään välttämättä taas tarvinnut omaa topicciaan tehdä, mutta vastaampa nyt kuitenkin. Kyllä se on lumimyrsky nyt uskottava kun uutisissa on siitä puhuttu, ja täälläkin on jonkulainen myrsky, tosin lunta ei vaan sada. Vieläkään. Eikä sitä ole ennestäänkään. Saapa nähdä, tuleeko jo kolmas "musta joulu" perääkäin eli täysin lumeton joulu.

Kysymysmerkki-Roope - lyhemmin vaan Kroope

Vierailija

Joo, täällä pitäisi sataa josku kuuden aikaan... Onhan se kivaa, MUTTA PITÄÄKÖ TEHDÄ OMA TOPIC, KAIKESTA!?!

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

.:THUNDER DRAGON:. kirjoitti: miten niin kaikesta? must toi on kiva aihe:D

Kysehän ei taas ole siitä, onko tämä jonkun mielestä kiva tai ei. Sami on ihan oikeassa siinä, ettei tätä olisi kannattanut tehdä.

Olisiko siinä järkeä, jos joka päivä tehtäisiin uusi topic sen päivän säälle? Olisiko mukavaa lukea joka päivä vaihtuvia topicceja tyyliin "meillä sataa" tai täällä paistaa aurinko". Ei ei, ei nyt sentään säästä tarvitse tehdä omaa topicciaan!

Mutta, kyllä täälläkin lunta tulee, ettei mene ihan spämmiksi.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat