Juttua akun nettisivujen galleriasta

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Galleriaan ei ole tullu viikkoon yhtään uutta piirrosta. olen yrittänyt lähettää jo monta kertaa kuvaa mutta se ei ota sillä se ilmoittaa että koko ankkakansa ryntäsi tänne korjaamme pian virheen on jo kulunut reilu viikko. onko jollekkin tapahtunut samoin ta onko jotain kommentoitavaa????????????????ja palaute ei auttanut lähetin jo kahdesti ei tulosta!!!!!!......

Kommentit (9)

Vierailija

visa kumiankka kirjoitti:Minulla on sama ongelma. Lähetin jonkin aikaa sitten palautetta ja sieltä vastattiin, että gallerian kanssa on jotain ongelmia, joita yritetään korjata mahdollisimman pain. Olen siis itsekkin yrittänyt lähettää galleriaan töitäni, mutta ei se ole onnistunut. Kauankohan se galleria ongelma kestää.....

Kiitos lähetin itse palutetta mutta en saanut viestiä takaisin kiitos siellä on sitten näköjään jokin ongelma KIITTI:D

Vierailija

En ole lähettänyt sitten toukokuun kansikuvakisan jälkeen yhtään piirustusta, joten en voi ottaa kantaa, ehkä siellä on probleemia.

Vierailija

.:THUNDER DRAGON:. kirjoitti:Galleriaan ei ole tullu viikkoon yhtään uutta piirrosta. olen yrittänyt lähettää jo monta kertaa kuvaa mutta se ei ota sillä se ilmoittaa että koko ankkakansa ryntäsi tänne korjaamme pian virheen on jo kulunut reilu viikko. onko jollekkin tapahtunut samoin ta onko jotain kommentoitavaa????????????????ja palaute ei auttanut lähetin jo kahdesti ei tulosta!!!!!!......

Minulla on sama ongelma. Lähetin jonkin aikaa sitten palautetta ja sieltä vastattiin, että gallerian kanssa on jotain ongelmia, joita yritetään korjata mahdollisimman pain. Olen siis itsekkin yrittänyt lähettää galleriaan töitäni, mutta ei se ole onnistunut. Kauankohan se galleria ongelma kestää.....

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Niin, kyllähän täällä selvästi jotain ongelmia on mutta eiköhän se kohta taas ala onnistuu.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat