Madagascar 2

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kertokaa omia mielipiteitänne tästä elokuvasta,te jotka ootte nähneet elokuvan.

Sivut

Kommentit (51)

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Oon nähny ykkösen ja odotan että pääsen joskus lähiaikoina kattoo kakosen. Ainoo mikä mua kismittää on se että jos ne tällä kertaa laskeutuu Afrikkaan, niin miks sen nimi on Madagascar. Siinä ei niinku oo mitään järkee vaikka Madagascar nyt on lähellä Afrikkaa mutta silti.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

Täytyy sanoa, ettei mieleeni tulisi katsoa Madagaskar kakkosta, koska ykkönen oli mielestäni....sanoisinko "bizarre", mutta hauska.Tietokone-eläimet eivät ole olleet mieleeni.Ja itseäni tuppaa pikemminkin huvittamaan, kun joku puoliapina lauleskelee päälle kymmeniä vuosia vanhaa teknomusaa,(I like to move it, move it)mikä on mielestäni peräti häpäisy alkuperäiselle laulajalle, eli Eric Morillolle.(Taas minä ylireagoin :D)

Mutta itse englantilainen "uusinta"versio tuosta laulusta on jäänyt hieman vaisuksi ja hiljaiseksi, kun vertaa itse videoon, jossa Julien hyppii ja pomppii kuin adrenaalipistoksen saamana.Suomalainen versio(ma tahtoo veivaa veivaa)oli aivan neutraalia tasoa, ja kyllä sitä katsoi ihan mukavasti päivittelemättä huonoja äänivalintoja.

Mutta kai minun on pakko mennä katsomaan sitä elokuvaa englanninkielisenä, sillä uudessa virtaheporoolissa esiintyy amerikkalainen hip-hoppari will.i.am, jonka suuri fani olen.Suomalaisessa esiintyy sen sijaan Ville Valo.(Joka Nyt-liitteen otsikossa oli muutettu pingviinin ääneksi painovirhepaholaisen toimesta, tsk tsk)

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Juuh, Afrikkaanhan ne laskeutui ; ) Kävin katsomassa sen, se loppu äsken tuossa neljän aikaan.. se oli ihan hyvä, mutten älyä miksi siinä pitää olla nyt niin paljon väkivaltaa sun muuta... mutta muuten todella hyvä!

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat