Päivän säätila

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

No, tämä on yleinen keskustelu säästä. Tein tämän, ettei tulisi enää "Lunta luvassa"-keskusteluja.

Sitten asiaan: Täällä on tällä hetkellä valtava myrsky, tulee paljon lunta, tuulee kovaa, ja jopa hiukan ukkostaa! Täällä on siis kauhea keli!

Sivut

Kommentit (37)

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Kysely: Kuinka moni on nähnyt tänään sinistä taivasta (lentämättä pilvien yläpuolelle)?<br />

Itse olen nähnyt jo moneen otteeseen.

no täällä meillä päin nyt on selkeä taivas vaikka alkaakin päivä hämärtyä.no hyvä vain sillä kiristyypähän pakkanen yöksi ja toivon mukaan pysyisi lumi

Vierailija

Täällä on satanut lunta viimisen 5 tuntia ja tuulenut aivan järkyttävästi lunta on tullut ainakin kohta 20 cm.

Vierailija

wierii kirjoitti:

ankkakonda kirjoitti:

wierii kirjoitti:

ankkakonda kirjoitti:no meillä täällä länsi-suomen läänissä on ihan tiet tukossa ja lunta on ainakin 15cm.ottaa vain päähän kun tekis mieli mennä pihalle mutta kun on joku ihme viirus että on kuumetta ja kurkku kipeänä :(

Sama ongelma ankkakonda. :(:(:(

harmi.itselläni ei ole nyt kuumetta kuin 37,2 mutta kurkku on senkin edestä kipeänä.en voi paljoa puhua sillä se tuntuu kuin happoa kaadettaisiin kurkusta alas.juominen tai syöminenkään ei oikeen onnistu mutta kyllä tässä pärjätään

Minulla ei ole kuumetta mutta muuten samat oireet kuin sinulla. Minulla on lämpöä noin 36,9.

no nyt äiti epäilee että minulla on mononugleoosi eli rauhas kuume jossa suussa ja kurkussa olevat rauhaset vissiin tulehtuu tai jotain sinne päin.koulukaverillani on ollut se ja se kestää jotain pari viikkoa joten ei oikein tekis mieli sellaista saada

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Täällä tuulee todella kovaa mutta maa ei ole valkoista nähnytkään, olen kuunnelllut uutisista lentoliikenteestä ja säästä.. eli sellainen sää täällä tällä hetkellä. Aamulla satoi räntää ja paistoi aurinko..

Vierailija

Janne95 kirjoitti:Täällä pääkaupunkiseudulla meni sähköt äsken pariksi tunniksi :s<br />

Ja lunta on varmaan puoli metriä :D

Ehkei nyt sentään ihan puolta metriä! :D Meillä ei sähköjä ole mennyt. Täällä moottoritietkin ovat ihan umpilumessa.

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:7cm tullut tänään lunta. Loistava keli! Lunta tulee!

Juu, veikkaisin että aamuun mennessä täällä on tullut lunta yli 15 cm.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Nostanpas tämänkin, huvikseni..

Täällä sataa lunta, ja 0+ on asteita, tuo on tommoista nuoskaa, ja leuto tuuli.. sellainen sää tällä hetkellä, sitä ennen aamulla ukkosti ja tuuli..

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat