Tietovisa: Maailma (2. osa)

Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No niin!

Tiedätte varmasti Ankkarockin keskustelun "Tietovisa: Maailma". Nyt tässä jatkoa sille.

Minulla on Ankkarockin suostumus ehdä tälle 2. osa, ei siis ole mikään matkinta.:)

Säännöt: Akuhullu97 (eli minä) laitan kysymyksiä maan ja taivaan väliltä, ja sinun pitää vastata niihin oikein. Laitan uuden kysymyksen sen jälkeen, kun on tullut oikea vastaus, ja päivitän pistetilanteen, joka toinen päivä. Muista olla tuplapostaamatta. On sanonta: Kolmas kerta toden sanoo, ja kyseinen sääntö toimii tässäkin visassa. Jos tuplapostaat, tai toimit vastoin ankkasivun sääntöjä, 3 Kertaa, sinut tullaan välittömästi diskaamaan tästä visasta pois. Vahinkoja ei lasketa, mutta minä tiedä onko se vahinko vai tahallinen teko. .

Tätä visaa ei ole tarkoitettu vain tietyille käyttäjille, vaan kaikki saavat osallistua tähän vapaaseen visaan. Minä kuitenkin olen ainoa joka laittaa kysymykset ruutuun. Ja minäkään, en täällä ihan joka päivä 12 h kerkeä olla, joten sillä aikaa pidätte tämän aiheen poissa ettekä, kirjoita tänne "Missä se akuhullu" luuraa.:D

Ohjeet: Laitan ensimmäisen kysymyksen seuraavassa viestissäni, ja kun ensimmäinen oikea vastaus tulee, laitan seuraavan kysymyksen, ja kysymystä ennemmin samaan viestiin lauseen "Oikein Aku Ankka.". Mutta lauseessa on vain se ero, että laitan lauseeseen aku ankka nimen sijasta oikein vastanneen nimimerkin.

Ensimmäinen kysymys: Kuka ohjasi elokuvan Linnut (1963)?

Sivut

Kommentit (197)

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No niin, paikalla ollaan. Todella paljon myöhässä, pahoittelut siitä. Syys on nyt se, kun etelässä lunta tulee niin harvoin, ja nyt kun kerrankin tuli, niin oli pakko jäädä ulos...:(

Tilanne:

1. .:THUNDER DRAGON:. (4 p.)

2. Janne95 (2 p.)

3. Mattii, Ankkarock, Tehwin ja Julle Ankanpää (1 p.)

Kysymys: Kuka on voittanut eniten kertoja Jyväskylän MM-rallin?

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Donald-91 kirjoitti:Marcus Grönholm. Eikö olekkin?

On Grönholm, voitttoja on 7 kappaletta ja ne tulivat vuosina 2000-2002, 2004-2007. Piste Donald-91:elle.

Seuraava: Minä vuonna ensimmäinen polttomoottoriauto tuli?

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat