Tarinakysely

Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Joskus kun Akupediastakaan ei ole apua, voi kysyä täällä, missä julkaisussa on ilmestynyt tarina, esim: "Missä Aku Ankan taskukirjassa on ilmestynyt tarina, jossa Aku löytää metsästä sen jonkun avaruusaluksen missä on matkustajana sellainen violetti pitkänomainen avaruusankka(Vähän niin kuin evroni? Tämä ankka ei aio tehdä Akulle pahaa ja kutsuu hänet kotiplaneetalleen, mutta aku onnistuukin koheltamaan jopa avaruudessa."

Tällaisia voi kysyä. Se joka tietää kysymyksiin vastauksen auttakoon muita ankisteja. Olen varma että tällainen juttu on hyödyllinen.

Ps: Vastatkaa tuohon minun kysymykseeni jos tiedätte. En muista enään missä taskarissa kyseinen tarina on ja haluaisin lukea sen.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Kommentit (1)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Anteeksi jos olin äsken hieman sekava.

Ohjeet lyhyesti: Kysy missä julkaisussa haluamasi tarina on esiintynyt. Kuvaile tarinan tuntomerkit. Se joka tietää, auttakoon.

Tässä visassa EI ole kyse mistään, että eka esittää kysymyksen ja sitten kun joku tietää vastauksen hän kysyy arvoitukseksi ja sitä rataa...

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat