Virallinen Ankkasivun Taskukirja-Topic

Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Tämä on siis näiden sivujen Taskukirja Topic, ja jos on mielipiteitä taskukirjoista, tulee laittamaan tänne ne. Jos on aihetta viestitellä taskukirjoista laittaa ne tänne. Jos on juuri ostanut jonkin (esim uusimman) Taskukirjan laittaa tänne. Jos haluaa kysyä mielipiteitä tei tietoa, laittakoon ne tänne. Tämä on siis näiden sivujen Taskukirja Topic, ja on turha tehdä enää paljoa "Onko taskukirja 3 Hyvä?" tyyppisiä topicceja.

Mielestäni uusin Taskukirja, Sankariainesta (Taskukirja 347) on aika hyvä. Etenkin kyseisen taskukirjan tarina "lainahöyhenet" oli aivan loistava. Onnea toimitukselle hyvästä tarinavalinnasta. Myös ensimmäinen tarina "Lentävä Talo" oli mainio, enemmän kuitenkin tykkäsin tuosta Lainahöyhenet tarinasta, sillä aika usein pidän Taikistarinoista. Kansikin oli aika hyvä, mutta ihmettelen, miksi siinä oli Akun pää, eikä Mikin? Kuitenkin siinä esiripussa oli Hopea/Valkoisella Mikin pään muotoinen kuva. Huumoria kai.

Tuolle Taskukirjalle annan arvosanaksi 9-, sillä kaikki tuon Taskukirjan tarinat olivat hyviä.

Parhain Taskukirja tähän mennessä ennen oli 297 Tähtikaksikko, mutta nyt on muuttunut, sillä parhain taskukirja tähän mennessä on tällä hetkellä mielestäni 344 Samassa veneessä.

Taskukirjoja meillä tosiaan on kaikki, eli lukemista kyllä riittää, mutta voiko Aku Ankkaa olla ikinä liikaa? NO EI!!

Uusin taskarin teemanumerokin oli ihan kelpo, tarinat olivat kaikki Suomessa ennen julkaisemattomia, mutta kuitenkin muutama tarina yllätti.

Tuossa oli "pitkä" esimerkki. Vastauksia vain, ja mielipiteitä, kyselyitä ja tietoa kiitos.

Terv. Ankkarock

Sivut

Kommentit (158)

Vierailija

pikainen kysymys!itselläni ei ole taskarin teemanumeroa 4 munaaja ja kysynkin nyt että onko taskarin teemanumerossa 4 tarinaa kauhujen kartano mikä on teemataskarissa munaajan paluu?

Vierailija

olet oikeassa ankkarock samassa veneessä on tosiaan hyvä taskari se on munkin lempi taskari multa puuttuu vain taskari 2 akuankka ja karhukopla sitten mun kokoelma on täydellinen en vain löydä sitä mistään antikvariaateista enkä oikein mistään muualtakaan teemataskareita mulla on tosi monta en nyt muista niitä kaikkia joten kerron nyt sen että mulla on teemataskari no:18 lahjaunelmia taskukirjoista joku tyyppi oli kirjottanu että ei "tuhlaa" rahojaan taskareihin ei niihin voi TUHLATA rahojaan ei mihinkään akuankkaan voi tuhlata rahaa ne on niin hyviä muuten ankkarock sul on hyvä topic

Vierailija

Kuka on lukenut taskarin 350? Minä en ole vielä lukenut,mutta minulla on se.Saisinko mielipiteitä tästä taskarista?

Vierailija

Tosi hieno topic, Ankkarock! Aku Ankan Taskukirja 333 Kolmoset on musta ihan hyvä taskari. Mutta en pidä lainkaan sen ensimmäisestä sarjakuvasta, "Onnenpotkusta" . Anksburgin sankari on aikas hyvä.

Minulla on muös 125 Taikaviittaa EI PETETÄ. Siinä musta paras sarjakuva on "Satavuotias auto" tain "Ajatuskello".

326 VANHA USKOLLINEN on mun lempi taskari. Paras sarjis sieltä on ensimmäinen, "Uskollinen 313" . Toiseksi paras sieltä on "Pikku kakkonen", mutta en pidä sarjiksesta "Haaksirikko" .

Siinä mun mielipiteitäni. Mulla ei oo mitään kysyttävää.

Vierailija

Taskareist puheenollen sain just äidilt nro. 345 eli tähtihetki:), pitäis päästä lukemaan sitä, ei oo paljo muutakaa tekemist -.-

Vierailija

djlordi kirjoitti:Tämäkin aihe taas esiin. Ostin uusimman Taskukirjan 352 jo lauantaina. Onko kukaan muu vielä nähnyt sitä kaupoissa? Outoa, ettei sitä ole vielä mainostettu Aku Ankassa eikä lisätty näiden sivujen kirjastoon. Mainos varmaan tämän viikon lehdessä. Vai onko niin, että jotkut tietyt kaupat saavat Ankka-julkaisut ennen muita myyntiin? Ostin samalla Taskarin 351, mutta Mini-Taskarit jäi ostamatta. Kuka muuten siinä Tuplanollassa on se pomo, joka viimeisellä sivulla siinä tarinassa avaa oven, ja Aku ihmettelee sitä?

En ole nähnyt sitä kaupoissa ja johtaja selviää varmaan joskus. Ketkäs on ostaneet uusimman minin Rinta Rottingilla?

Vierailija

onko kellään muuten taskaria numero:276 "viirus varoitus"?itselläni on kyseinen taskari ja sen johtosarja on mahtava

Vierailija

Hyvä vinkki muuten! Pyydänpä sitä joululahjaksi kun ei vielä ole! Ei mulla oikeastaan ole vielä yhtään teemaa.

Vierailija

Tavallista parempi oli kyllä taskari, kun nyt yli puolet olen lukenut. Tuplanollan kolmas osa oli loistosuoritus ja Castyn tarina oli vallan mainio eikä helposti katoa muistista. Muistutti kyllä hiukan Mustan valaan arvoitusta, mutta ymmärtäähän sen, kun tämä oikeastaan olikin sen jatko-osa. Muutenkin taskari on tähän mennessä ollut hiukan yllättävä, ja jopa yllättävän hyvä oli johtosarja Halakselta. Kokonaisuutena taskari on tähän mennessä vielä yli keskiarvon, mutta mitenköhän käy, kun tänä iltana luen loppuun..? No, oma mielipiteeni taskarista on se, että tähän mennessä varsin yllättävä.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Juu, taskarit ovat tosiaan loistavia. Koko on oikein hyvä, vaikka Mini-taskareissa koko onkin aavistuksen parempi. Taskari ei mahdu taskuun, vaikka nimessäkin se jo luvataan, mutta minaripa mahtuu. Ainakin jos on isot taskut. Tuplia juu kaksi kertaa vuodessa, isot hinnat..., joihin olisi oikein mukava saada vähän alennusta. Jokin aktiiviostaja kortti olisi hyvä. Sillä saisi vaikka 30snt alennusta taskareista ja se maksaisi vaikka 2-3€. Ei tarvitsisi aina olla niinkin huimaa summa kuin 4,50€ mukana, kun menee taskari ostoksille. Juu, ja uusintapainokset ovat käteviä, vanhat murenevat käsiin ja niissä on huonompi värityskin. Uusintapainoksissa on vieläpä selkämyskuva. Tämä uusi pintamateriaali ei minusta ole mikään hyvä. Ensinnäkin se nosti taskarin hintaa huimat 20snt ja teki taskareista saippuan liukkaita. Lisäksi pinta kiiltää ärsyttävästi, kun on vanhoihin pahvikansiin tottunut. Taskarit ovat kaikesta huolimatta hyvä keksintö ja toivottavasti jatkavat ilmestymistä vielä pitkään ja pitkään.

Vierailija

Minunkin pitäisi hankkia uusin taskari ja uusin Teema. Jaa... Vai että paras taskari. No ehkä se on 344 Samassa veneessä tai 326 Vanha uskollinen.

Vierailija

taskukirja nro 319 oli tosi hyvä siinä aku oli voittanut lotossa ja voitto rahoilla se vie kaikki lomalle jokainen kertoo matkan aikana tarinoita joista kaikki on hyviä

arvosana 9+

taskukirja 320 on myös tosi hyvä varsinkin eka tarina riemuloma tropiikissa joka on jatkoa taskukirja nro 319:lle

arvosana: 9 1/2

taskukirja nro 295 siinä on yksi parhaista mikki tarinasta (itse en ole kauhea mikki fani) siinä mikki alkaa tekemään taivaallisen hyvä ruokaa jotenka näin mikistä tulee TV kokki tarinan nimi on: mestari kokki

arvosana: 10-

taskari nro 289 tässä taskarissa on tosi hyvä tarina jossa aku alkaa tekemään autoihin kaiken näkösiä lisä varusteita mm. golfrataa ja puutarhaa tämän tarinan nimi on: ruuhkan huumaa

taskari nro 289:ssä on myös toinen hyvä tarina jossa riitta ja kuuno alkaa myymään TV:ssä kaiken näköstä kamaa tarinan nimi:markkinamiesten moralista

arvosanat:

ruuhkan huumaa: 10

markkinamiesten moraalista: 9+

no siinä oli pari lempparia..

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

samppa kirjoitti:En ole ostanut mini-taskaria. Liian pientä luettavaa.<br />

Mutta djlordi, minkäs hintanen/niminen tuo uusin Akkari oli?

Akkari=Aku Ankka, joten tarkoitit varmaan Taskukirjaa...normaali hinta oli. Velvollisuus kutsuu nimeltään. Seuraava taskari (353) on Onnenonkija ja se on Tupla. Ensimmäisen tarinan luin jo 352:sta ja oli ihan hyvä seikkailu.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat