KERÄILY

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Elikkä ideana olisi, että kaiken mailman onko sinulla se ja tämä juttu ym. sellaiset suppeat keskustelut joihin voi vastata vain kyllä tai ei siirrettäisiin tämän otsikon alle. SIIS suomenkielellä yleistä keskustelua keräilystä. Voit kertoa miksi keräilet ja mitä. Ja mitä esim. ankkajulkaisuja et keräile ja miksi. Millainen kokoelmasi on? Minkälainen toivoisit sen olevan? jne.

Säännöt ovat tietenkin samat kuin muutenkin sivustolla. Mutta muistakaamme, että pikkuvirjheistä on turha nipottaa.

Voisinpa vaikka aloittaa itse:

Eli minä keräilen akkareita, taskareita, Iineksiä, Roope-Setiä ym. Myös Karviset ja Tenavat ovat hyviä, mutta minulla ei ole niitä niin paljon. Aku Ankkaan liittyviä julkaisuja on n. 900, mutta muita sarjakuva julkaisuja on vain n. 50.

POstimerkkejä minulla on pari kansiollista, jotka mummoni on minulle kerännyt. Itse en juurikaan niistä perusta. Muuta en sitten keräilekkään.

Toivoisin, että minulla olisi kaikki Suomen Akkari julkaisut ym.mutta tämä toive ei varmaankaan koskaan toteudu. Sen sijaan taskukirjojen suhteen se voisi olla mahdollista. Ja siihen pyrinkin, että minulla ne kaikki olisi.

Kommentit (10)

Vierailija

eli itse keräilen akuankkoja joita on julkaisuina noin 800 (arviolta)

keräilen karvis-kirjoja joita on muutama.kerään myös ulkomaalaisia euroja joista itselläni on kaikki suomalaiset,espanialaise,saksalaise ja kaikki kreikkalaiset

Vierailija

Keräilen Aku Ankkoja, Ropsuja, Extroja, Kovakantisia, Taskareita, Minareita, 1-2 centtiset (kaikki), Simpsoneitten dvd-boxeja, Bondeja ja sun muuta sellaista.

Vierailija

Itse keräilen vain euroopan maiden kolikoita ja pokaaleita.

Veli keräileen Aku Ankkoja, Ropsuja, Extroja, Kovakantisia, Taskareita, Minejä, 1-2 senttisii, Simpsonien jaksot (DVD), Ja Bondeja(dvd).

Vierailija

niin ja toki palkintoja.itse olen ollut jo 3 vuotta pesis joukkueessa ja on jo palkinto kaappi täynä ja on toki niitä palkintoja tullut suunnistuksesta ja hiihdostakin ;D

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat