ATP-Kerho 2.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Jännää puuhaa kaikille leikkimielisille.

Olen tämän kerhon pomo, ja te teette tehtäviä joita minä annan. Se kuka tekee parhaiten tehtäviä, ja suorituu niistä ilman ongelmia, saa päivän päätteeksi ATP-kunniamitalin. Määrään 1 käyttäjälle kerrallaan tehtävän. Tehtävänhaluisia tänne!

Kommentit (9)

Vierailija

Tehty!

Seuraavan pitää laittaa tonttulakki päälle ja mennä ulos ja huutaa "Joulu on surkeeta aikaa! Oho mulla onkin tonttulakki päässä!"

Vierailija

Taas yksi kerho. Ettekö TE TAJUA ETTÄ NÄMÄ OVAT KIELLETTYjä?! Ja miten tyhmiä tehtäviä... :(

Tara98 pöyhkeili: Joulu on surkeeta aikaa!

Voi miten turhaa tämäkin! Joulu on Jeesuksen syntymäpäivä, ja sinä herjaat sitä. Minä en tee IKINÄ moista. Jos olisitkin muutama kuukausi minua vanhempi, (ei ole ihme) olisin viisaampi kuin SINÄ.

ZZZZZZZZZZZZZZ kirjoitti: Tee kymmenen kuperkeikkaa lattialla eteenpäin

Tuossahan voi sattua ja pahasti! AJATTELE mitä kirjoitat!

Noo, tuossa teille pitkä viesti... Aww... :D Ja oikeasti, ette sitten pilkkaa Joulua, tai muuten minä palaan... xD

Vierailija

HERRANEN JESTAS! Onnittelut Aleksi, tajusit sinäkin vihdoin mitkä topicit on turhia! Muistan viel' kun sinä teit nätä... :^D

Aleksi kirjoitti:Voi miten turhaa tämäkin! Joulu on Jeesuksen syntymäpäivä, ja sinä herjaat sitä. Minä en tee IKINÄ moista. Jos olisitkin muutama kuukausi minua vanhempi, (ei ole ihme) olisin viisaampi kuin SINÄ.

Entäs jos Tara98 ei usko Jumalaan/Jeesukseen, ja eivät kaikki joulusta pidä! Ja ikä ei ole viisauden edellytys.

Aleksi MacAnkkahullu 010898 kirjoitti:

ZZZZZZZZZZZZZZ kirjoitti: Tee kymmenen kuperkeikkaa lattialla eteenpäin

Tuossahan voi sattua ja pahasti! AJATTELE mitä kirjoitat!

Höh, jos osaa sen oikein, EN USKO ETTÄ KUPERKEIKAT SATTUU! Leuka rintaan ja pyörimään vain!

Ja muutenkin, tämä topic on siis turha. Topicceja ei tehdä siitä mistä henkilöä huvittaa. Topic tehdään hyvästä vahvasta aiheesta, JOSTA EI OLE JO TEHTY TOPICCIA! Ja jos löydätte aiheen josta ei ole topiccia, siitä ei välttämättä tarvitsekkaa, ajatelkaa aivoillanne!

Kaikki pikkukysymykset ja muut kertomiset päivän tapahtumista menee Pulinat osiossa majailevaan OFF-TOPICCIIN!

Ja kun olette tekemässä topiccia, lukekaa joka kerta tuo ohje-topic topiccien tekoon- topicci. Siinä kerrotaan parhaat perus-asiat topiccien teosta. Ja jos ette ole varma, onko aiheesta jo topicceja, kyselkää sitä muilta käyttäjiltä. En tarkoita että teidän pitäisi tehdä jokaiselle kysymykselle oma topic, vaan kysykää sitä jo jossain aiemmin olemassa olevassa topicssa.

Aleksi, viestiäsi ei kyllä kovinkaan pitkäksi voi sanoa, siinä on vain monta lainausta. ITSE KIRJOITIT SIIHEN VAIN 5 RIVIÄ! Onko sellainen sinusta pitkä... Tämä omanikaan EI OLE pitkä viesti. Ja viestin pituus ei ole se pääasia, vain sen asiallisuus ja LAATU.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Minunkaan mielestä tässä ei oikein ole järkeä. Hyvä idea sinänsä, mutta kuka vaan voi oikeasti huijata tehneensä tempun jo.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Tehdään niin, että ensimmäinen tehtävän tehnyt, saa antaa seuraavalle käyttäjälle tehtävän:

Ensimmäinen tehtävä: Tee kotonasi 10 X-Hyppyä.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat