Mikki on tyhmä

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mikki sarjikset on tosi tylsiä, koko ajan vaan ollaan menossa!!!

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Huomenta vaan kaikille :) No ei se Mikki niin tyhmä ole. ja tää kuuluu hahmoihin. en vaan jaksa aina lukea mikki tarinoita

Vierailija

Olin ihan varman että muuan nimimerkki oli tään takana joka meinasi Mikin olevan en sano mistä, mutta kappas vaan ei ollutkaan se.

Kaikki ei toki voi pitää kaikista hahmoista, ja jotkut eivät siedä Mikkiä, niin sillä hyvä, ei kuitenkaan tarvi sanoa epäsuosittua hahmoa tyhmäksi, Mikki taitaa olla melkosen nokkela..:D

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mikki ei ole edes niin tyhmä kuin Aku, koska Mikki on taitava monessa asiassa. Vaikka ei tykkää jostakin hahmosta niin ei siitä tarvitse välttämättä aihetta tehdä.

Vierailija

Mikki on mielestäni tyhmä hahmo niinkuin samsuli sanoi,koska se jättää Akun ja Hessun aina varjoonsa. En melkein ikinä lue Mikki-sarjakuvia. Mikki on vain suosion ja rosvojen perässä, Se ei pidä yhtään hauskaa tai hauskuuta meitä lukijoita. Se on mielestäni Akun ja Hessun vastakuva, Hessu on aina menossa kalastamaan tai hulluttelemaan. Aku myös.... En kuitenkaan halua loukata Mikki-faneja. :)

Vierailija

Ei Mikissä mitään vikaa ole. Jotkut jutut on ihan hyviä, esim. mustakaapu tarinoita luen aina ihan mielenkiinnolla.

Vierailija

Murryn Mikki on älyttömän hyvä, nykyisestä Mikistä en kauheasti pidä... Otsikon olisi voinut muotoilla paremmin, nyt se saattaa loukata jotakuta...

Vierailija

Tämä aihe on aika tyhmä. En nyt tätä topiccia haukkuisi mutta kuitenkin. Kaikillahan on oikeus omiin mielipiteisiinsä ja mielestäni Mikki on hyvä hahmo ja listallani top 10 joukossa. Mutta ei sillä ole väliä tykkääkö Mikistä vai ei. Minua ei ainakaan haittaa.

Vierailija

Ei ehkä tyhmä kuitenkaan, koska toimii poliisina ja ties missä älykkyyttä vaativissa hommissa. Itse en tosin kovin useinkaan jaksa lukea mikki sarjiksia. Vain silloin jos se on oikein mielenkiintoisen näköinen.

Vierailija

Ei Mikki ole kovin tyhmä,mutta niitä tarinoita ei jaksa kovinkaan usein lukea.Eikä sillä ole kovinkaan paljon väliä jos ei tykkää Mikistä.Kaikilla on oikeus sanoa mielipiteensä!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat