Kaikki ketkä käy ruotsinkielistä koulua tänne!

Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Mä kävin viime vuonna Blomängens lågstadieskolaa ja tänä vuonna oon Botby Högstadieskolaassa 7C. Onkohan edes koko näillä sivuilla muita jotka käy ruotsinkielistä koulua mun lisäks. Saapa nähdä.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Kommentit (13)

Vierailija

En käy enkä vielä voisikaan koska en edes ymmärtäisi kaikkea mitä siellä puhuttaisiin. Aloitin ruotsin opiskelun vasta tänä vuonna.

Vierailija

Minä en käy Ruotsin kielistä koulua, mutta aloitan sen opiskelun ensi vuonna jos pääsen luokalta. (toivottavasti)

Vierailija

MINÄ käyn! Koulu on Svenska lågstadiet i Kuusankoski ja luokka 5. Koulussamme on 31 oppilasta ja omalla luokallani on kaksi. Kivaa kun on joku toinenkin suomenruotsalainen :'D

Vierailija

Mä käyn saksalaista koulua, luokka 8b, ja tammikuussa aloitan Eurooppakoulussa Hollannissa Secondary schoolin kolmannella luokalla, ja siellä koulussa on monta suomenruotsalaista, neljä suomalaista, monta irlantilaista ja hollantilaista ja ties vielä mitä. En usko kenelläkään olevan samankaltaista tilannetta ;)

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Jee! Kivaa ku on toinenki suomenruotsaliasessa koulussa. Ajattelitko tulle Botbyn Yläasteelle sitte ku oot 7? Toivottavasti pääset sinne. En oo kylläkään ikinä kuullu sellasesta koulusta ku Svenska lågstadiet. Jostain keskustasta?

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

Nej, mutta menen vironkieliseen kouluun, mikä lienee yhteös.. piipaa-koulu.. en muista nimeä, tällä hetkellä olen tuppukylän tunkkaisimmassa koulussa ; )

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

___Aku Ankka___ kirjoitti: tänä vuonna oon Botby Högstadieskolaassa 7C.

Hetki, nyt kun tarkemmin katsoo, niin menen juuri TUOHON kouluun joululoman jälkeen..o_O

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat