Pikkukyselyjä...

Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

...Tähän topiciin päin. Askarruttaako mielestäsi jokin pieni asia Disney tuotannosta? Ei hätää. Laita se siis tänne, niin joku varmasti osaa vastata. Älä siis tee omaa topicia esim. Hessun kengän koon kyselemiseen. Tänne siis pienempiä kyselyjä ja vastauksia niihin.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Minulle tuli mieleen hyvä kysymys: miksi Ankkalinnassa käytetään euroja, vaikka se sijaitsee Yhdysvalloissa jossa käytetään dollareita.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Af1 kirjoitti:No, mikä on Hessun kengän koko? Miksi Ankat eivät käytä housuja, ja vielä viimeinen, milloin ja missä Roope on syntynyt.

Hessun kengän koon luin joskus jostakin, mutta en enää muista sitä. Ankan eivät käytä housuja, koska he viestivät tunteitaan pyrstöillään. Näin on sanonut itse Walt Disney. Ja Roope on syntynyt Glasgowssa Skotlannissa.

Vierailija

Tämä nyt ei varmaan liity topiciin, mutta jos joku vastaisi tähän nii kiitos. : Mistä näen kuinka monta ''arpaa'' minulla on kun olen käynyt vastaamassa siihen Aku Ankan joulukalenteri kisaan?

Vierailija

miksi millalla on niin kova himo saada sulattaa roopen ensilantti laavassa ja rikastua paljon enemmän kuin kukaan muu ja vastatkaa äkkii mul on kiire!

Ankkarock
Seuraa 
Liittynyt14.5.2008

Tiivistelmä kysyttyjen kyssien vastauksita+ Muutama oma tieto: Hessun kengän koko on muistaakseni 52.

Ankat eivät käytä housuja, sillä he viestivät tunteitaan housuilla. Walt Disney sanoi Salwerin mukaan näin. heh.

Roope on synytnyt Isossa Britanniassa Skotlannissa Glasgowssa.

Akulla ei ole kenkiä varmaankaan sen takia, kun Akulle eivät sovi kengät. Eikö näin ole parempi?

Vaikka Iines sellainen kenkähullu onkin hänen kenkänumeroaan ei varmaan kukaan tiedä.

Uusimman Taskukirjan nimi on Sankariainesta, se maksaa 4.50

Vierailija

Mikkis kirjoitti:Minulle tuli mieleen hyvä kysymys: miksi Ankkalinnassa käytetään euroja, vaikka se sijaitsee Yhdysvalloissa jossa käytetään dollareita.

Varmaankin samasta syystä, kun että ankat puhuvat suomea eli että suomalaiset lukijat ymmärtäisivät paremmin rahan arvon.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat