lemmikit on ihania

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä lemmikkejä teillä on? Mulla on Cockerspanieli ja se on ihana.

Tykkään kaikista eläimistä, oli se ihan minkälainen vaan.

Mielestäni eläinrääkkäys on kamalaa, samoin eläkokeet, eiks nii?

Sivut

Kommentit (17)

Vierailija

itselläni on kaksi koiraa jotka rakasatavat lunta :D ja kissa.tai no se on perheen yhteinen.kissa on musta-valkoinen maatiais kissa joka on hirveän laiska.nimi on sitten artturi

toinen koira on venäläis eurooppalainen laika ja toinen itäsiperian laika.musta-valkoisia kummatkin.nimet kyllä on aika pöhköjä että en viiti sanoa kuin toisen.se itäsiperian laikan nimi on mokka :P.ties mistä tuokin nimi tullut :)?

Vierailija

2dogs1cat + akvaario with the fishes.

Eläinkokeita en vastusta jos lääkkeitä tehdään.

Meikeissä yms. on taas eri juttu.

käyttäjä-464
Seuraa 
Liittynyt24.6.2008

cassiewow kirjoitti:Mitä lemmikkejä teillä on? Mulla on Cockerspanieli ja se on ihana.<br />

Tykkään kaikista eläimistä, oli se ihan minkälainen vaan.<br />

Mielestäni eläinrääkkäys on kamalaa, samoin eläkokeet, eiks nii?

meillä on kanssa saman rotunen koira

Vierailija

Koirani eli Pemmi oli äsken ihan lumipallo kun vein sen ulos, eikä millään halunnu tulla sisään.

On harmi jos on allerginen tai ei jostain muusta syystä saa lemmikkiä:(

Mulla oli kissanpentu ennen kun sain koiran, mutta jouduin luopumaan siitä. Se oli kamalaa. Ei siis ollut mikään kesäkissa(mikä on myös kamalaa kun ihmiset ottaa kissan ja hylkää sen sitten) Sen kissan nimi oli Ruu.

Vierailija

Nuno kirjoitti:Minulla on kaksi kesyrottaa. Jotka ovat vasta noin 4 kuukautta vanhoja tai sitten kolme kuukautta. Värit: toinen on agouti/hooded ja toinen agouti/bershire.

Kesyrotat ovat älykkäitä ja kuin miniminikoiria.

Heurekassa ne pelaa koristakin.

Meillä on ollut kesyrottia yhteensä varmaan parikymmentä, ei yhtäaikaa sentään, mutta kaks sai poikasia 8.

Viimeisin rottamme kuoli kolmivuotiaana, oli ihan vaarinnäköinen.

Vierailija

Mulla ei ole lemmikkiä, koska olen allerginen. Haluisin ottaa koiran mutta kun olen allerginen niin ei onnistu. :( Aattelin toissapäivänä et ku muutan pois otan heti jonkun terrierin tai muun. :D Mut tulee pahat allergiareaktiot ni en oo enää nii samaa mieltä, mut ei se mieletä oo jääny pois.

Vierailija

Minulla on kolme kissaa. Kaksi niistä, Toffe ja Laku, täyttävät joulukuussa vasta puolivuotta. Kolmas kissa taas, Elma, on kolmevuotias ja melkoinen jättiläispullukka - verrattuna entiseen Elmaan. (Liikuttava tarina Elmasta: Ensin meillä oli kaksikisua, Elma ja Elmeri. Elmeri katosi kaksivuotiaana ja Elma kolmevuotiaana. Elmeri on mitä ilmeisimminkin mennyttä, mutta kuinka ollakkaan? Kun tulimme mummulta ja vaarilta, joku iso, pullea kissa tuli meitä vastaan maukuen. Ja pian huomasimme, että se oli Elma! Tosin se oli järkyttävän iso verrattuna entiseen Elmaan. Loppu.) Jotta sillai.

Vierailija

Meillä ei oo lemmikkiä. Meillä oli kaloja, mutta akvaario alkoi vuotamaan, niin päätimme sitten myydä kalat.

Eläinrääkkäys on kamalaa!!!

Vierailija

Juu tein Lemmikki keskustelun aiemmin, mutta ei tää oo ku kuudes samanlainen, lemmikit on kivoja mulla on koira valkoinen terrieri, maailman kiltein.Ja on mulla Talvikkokin joka on veikeä.

Eläimiä ei saa rääkätä, eikä tehdä kokeita! Hyi!

Vierailija

Minulla on kaksi kesyrottaa. Jotka ovat vasta noin 4 kuukautta vanhoja tai sitten kolme kuukautta. Värit: toinen on agouti/hooded ja toinen agouti/bershire. Ennen meillä oli ihana kissa.

Minäkin tykkään kaikista eläimistä (ja myös kaikista ötököistä:)). Tietysti eläinrääkkäys on kamalaa! On eläinkokeetkin jos eläimiä käytetään hyväksi, kun testataan jotakin meikkiä tai jotain muuta sellaista. Mutta sitten eläinkokeet eivät ole niin kamalia, jos ne tehdään ihmisten ja muiden eläinten auttamiseen.

Vierailija

Miks niitä meikkejä ei voitais ihan suoraan testata ihmisiin?

Mun kamut pitää mua pöhkönä ku sanon että onpas tuolla söpö harakka tjms

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat