tell to us.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

kerro mitä hyvää tai mitä huonoa on tänään tai viimeaikoina tapahtunut.

tässä joitain apukysymyksiä

onko sinulle tai perheellesi/ystävällesi sattunut jokin onnettomuus?oletko voittanut/onnistunut jossain?

vai oliko tämä vain päivä muiden joukossa?

huom!--->(tiedän että tällainen keskustelu on ollut jonkin aikaa sitten mutten löytänyt sitä)<---huom!

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

Ei oo sattunut mitään tavallisesta poikkeavaa. Tääkin on vaan ollut päivä muiden joukossa.. Hyvää on ollut että meillä oli lyhyt päivä koulussa. Huonoo että tuli paljon läksyjä.. Tylsää.

Vierailija

jaa itse sairasta angiinaa ja olen kotona.heh onneks sillä tänään olisi ollut 08:00-15:00.olen ollut nyt kohta viikon poissa koulusta ja läksyjä vain kasaantuu.

kokeitakin on ensiviikolla neljät :(.kemian,hissan,enkun ja ruotsin.

Vierailija

Iha ok päivä muitten joukos. Koulus 10.00-15.00 Eli Lyhyin päivä, koko viikol ^^. Joulujuhla esityst funtsittin, ja kaveri potkas polveen, nii nyt mennään kepeil. Eli se on ainut huono juttu :P.

Äsken söin lohta ja pottuja, ja nyt (Kiitos Wondyn) Tekee meli sipsejä xD. Kitarasta kates kieli ja vaihoin uuden (Todella mielenkiintoista : D) Jaaaa. Ja sittenhän olen myös¨hieman kipeä, joten en saa mennä uimaan. Mur. >: (

Luittekos siitä Intia hommelista (Vai mikä Thaimaaolikaan) Ku siel olis ollu ammuskeluja ja terrooristi iskuja ja sun muuta pahaa. Vähänkö ois ikävää, jos jonkun sukulainen ois nyt siel. Älyttömän ÄLYTTÖMÄN ärsyttävää touhu tappa satoi ihmisii. Mikä pistää ihmiset tekemään sellaista? SIIS SIETÄMÄTÖNTÄ!

Ja vielä yks juttu. Oispa jo joulu. Odotan niin inolla kinnkuja ja laatikoita ja ennenkaikkea Pipareita.....;)

(Sori lukuisat kirjotusvirheet) (Wondy. Tuleeks¨''kirjotusvirheet'' Yhteen vai erikseen?)

Vierailija

No jos alotetaan niillä huonoilla uutisilla niin meijän rakas ja läheinen sukulainen (eno, äitini veli) kuoli pari viikkoa takaperin ; / ja taas ollaan höntsätty kavereitten kaa aika paljon :) viimeks lumisotaa niin että hiukset oli TOTAALISEN sekasin ja housut oli persuksiin asti märät! (leikki-ikä, koko ikä ; D) ja minulla ei nyt noita 'päivä muiden joukossa', niitä ei tapahdu useinkaan ; D aina on jotain erityistä... :)

P.S ruottin kokeesta 9½ ja ennustin siittä kokeesta 7 JES! ; DD ja sit enkun kokeesta 9-, tavallista huononpi ; P no on toiki ha hyvä ENKUSTA ja varsinkin mulla! ; PP ja si ussan kokeesta 8-, joka meinaa mulla kiitettävää, niin hyvä näissä uskonjutuissa oon ; D ja sit köksän koetta oottaen, uskon että tulee hyvä kun mamma opetti joka on ammatiltaan katering-opettaja (wonder, älä tuu dissaan jos en osaa kirjottaa sitä oikein...! ; D ja eikä kukaan muukaan tuu... ; P)

Vierailija

minun mielestä on tyhmän pitkät päivät ja mutta läksyä tuli piirtää lentokoneen malli fysiikan ja kemian "ilma" osassa

Vierailija

basistin mokoma kirjoitti:Iha ok päivä muitten joukos. Koulus 10.00-15.00 Eli Lyhyin päivä, koko viikol ^^. Joulujuhla esityst funtsittin, ja kaveri potkas polveen, nii nyt mennään kepeil. Eli se on ainut huono juttu :P.<br />

<p />

<br />

Äsken söin lohta ja pottuja, ja nyt (Kiitos Wondyn) Tekee meli sipsejä xD. Kitarasta kates kieli ja vaihoin uuden (Todella mielenkiintoista : D) Jaaaa. Ja sittenhän olen myös¨hieman kipeä, joten en saa mennä uimaan. Mur. &gt;: (<br />

<p />

<br />

Luittekos siitä Intia hommelista (Vai mikä Thaimaaolikaan) Ku siel olis ollu ammuskeluja ja terrooristi iskuja ja sun muuta pahaa. Vähänkö ois ikävää, jos jonkun sukulainen ois nyt siel. Älyttömän ÄLYTTÖMÄN ärsyttävää touhu tappa satoi ihmisii. Mikä pistää ihmiset tekemään sellaista? SIIS SIETÄMÄTÖNTÄ! <br />

<p />

<br />

Ja vielä yks juttu. Oispa jo joulu. Odotan niin inolla kinnkuja ja laatikoita ja ennenkaikkea Pipareita.....;)<br />

<p />

<br />

(Sori lukuisat kirjotusvirheet) (Wondy. Tuleeks¨''kirjotusvirheet'' Yhteen vai erikseen?)

sekkuni lähti juuri edellisenä päivänä kun ne mellakat alkoi ja tuli sen jälkeisessä koneessa missä oli syntynyt se vauvva.kovia matkaamaan muuten nuo mun serkut.

Vierailija

Ihan perus päivä paitsi et pääsin yheltä :) Sain matikan tehtävät valmiiks ennätysajassa ja pääsin jätkien kaa koneelle tekee lisää matikkaa :^) ;) :D ja sit sillo en meinannu saada konetta päälle, ja sit yhtäkkiä sainkin (sekavaa) Ja vaihdoin taustakuvaks Marilyn Mansonin

Vierailija

Ihan hyvä päivä paitsi että sain aivan liian monta lumipesua tänään...:D Ja matikan tunnilla saatiin mennä lumusotaa..:)

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

No, jouduin laiskalle, myöhästyin koulusta, sain tietokoneeni takaisin ja pääsin kiipeämään musiikki-hyllyn päälle, sellanen päivä miulla! Ja näin karvaturriani..

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kuka sai matikan kurssista kympin>: D

Hahaa, yllätin itseni. Filosofia ja enkku olivat kaseja eli huonoimpia, eipä tullut yllätyksenä. Tosin enkun kaikki sanakokeet olivat kymppejä, kuuntelussa oli pari virhettä ja ainekirjoituksesta sain kympin, että ehkä opettajani voisi antaa armollisesti ysinxD Sen sijaan filosofia on varmana kasi, tuntiaktiivisuuteni on miinuksen puolella.

Tänään oli siis saksan koe ja palautukset. Saksassa en huomannut viimeisen sivun tehtävää (hyvästi, 10 pistettä), mutta se _saattoi_ olla vapaaehtoinen. Tulen sitten tänne angstaamaan, kun ei ollutkaan.

Ruotsista sain 9+, surkeaa, mutta kurssiarvosanaksi tuli sentään kymppi. Bilsa oli 9-, eli luokan tasoon nähden hyvä. Samoin sain opelta läjän hyvää palautetta, joten ysi tulee mitä luultavammin. Eli tällaista tänään. Ensi jaksossa alkaa äikkä^^ Ja fysiikka. ._. Ich bin nervös. Ja se saksan koe meni havupuitä päin.

Vierailija

Tänään oli mukava päivä. Sain tekstiilissä essun valmiiksi, eräs muu kivasen kiva asia tapahtui ja Historian koe ei onneksi ollut kovin hankala ja olin lukenut siihen hyvin. Tänään oli siis mukava päivä, aah.. huomenna alkaa vkl. ja on joulun avajaiset:)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat