Äänestä Ankkalinnan turhin hahmo.

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Äänestä Ankkalinnan turhinta hahmoa jonka voisi ihan hyvin loettaa lopussa nähdään mistä Aku fanit eivät tykkää

Itse äänestän turhimmaksi Velmu Viurusilmän

Sivut

Kommentit (22)

Vierailija

Niin no Tytti ja Titti on kyllä aivan turhia kun aina vaan sivuhenkilöinä eivätkä he liity koskaan tarinan juoneen. Ilman Djlordin viestiä en olisi edes muistanut niitä.

Vierailija

Siis ehdottomasti turhin on Palle mikä sukunimi nyt olikaan. Hänestä tehdyt tarinat ovat olleet niin tylsiä, että itkettää.

Vierailija

No, en oikein osaisi ketään sanoa, kaikki hahmothan on luotu johonkin tarkoitukseen. Mutta minun on pakko sanoa Hiawatha, vaikka se ei ihan Ankkalinnassa taida asuakkaan...

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

von Ankasus kirjoitti:Siis ehdottomasti turhin on Palle mikä sukunimi nyt olikaan. Hänestä tehdyt tarinat ovat olleet niin tylsiä, että itkettää.

Palle Pulppu, joo onhan sekin aika turha hahmo kyllä.

Vierailija

hmm...luulen että professori karvakatti joka auttoi musta pekkaa rikos-sarjassa jonka mikki kumminkin esti sitäpaitsi se oli ainoa tarina missä karvakatti esiintyi tai ainakin luulen niin

Vierailija

djlordi kirjoitti:Ankkalinnan...hmm, ketäs siellä asuukaan...Ei ketään turhaa, mutta turhimmat ehkä Tytti ja Titti. Heidätkin löysin Akupediasta äsken, kun etsin kuka olisi turha.

Samaa mietä [Etkä muuten oo ainoo joka näin kirjoittaa.]

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat