Pidättekö vanhista taskareista joissa on joka toinen sivu värillinen ja joka toinen väritön?

Seuraa 
Liittynyt4.10.2008

Pidättekö vanhista taskareista joissa on joka toinen sivu värillinen ja joka toinen väritön?

Minä en ainakaan hirveästi. Niitä on aika ärsyttävä lukea.

Sivut

Kommentit (63)

Vierailija

En mä niistä niin paljoa pidä, harvemmin minä niitä luenkaan... Olen aika monen niistä lukenut, mutta... Ääh, en tykkää niistä, eipä ole parempia perusteluita.

Vierailija

Vauhtivaakku577 on tavallaan oikeassa, sillä ne ovat edellen samat tarinat ja piirokset. Vähän kuin on mustavalkoisia ja värillisiä filmejä, niin MITÄ väliä?!

Vierailija

Kyllä minulla niitä vanhoja Taskareita on, mutta en ole niitä hirveästi tutkiskellut. Luettua on tullut kuitenkin muutama väritön-värillinen, eikä se ole kovin mukavaa. Hieman jopa ärsyttävää.

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

TARINAT on vanhoissa taskareissa ihan päälliköitä... Minulla ei ole tosin sellasia värillinen-väritön taskukirjoja. Missä numeroissa niitä on?

Vierailija

En oikein tykkää. Niitä on jotenkin ärsyttävä lukea kun joka toinen aukeama on väritön. Uudet ovat paljon parempia.

Vierailija

Ne on (ei pahal) KAMALIA! En pidä piirto tyylist ja värillinen väritön värillinen väritön! OTTAA PÄÄHÄN!

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat