mikki hiiri

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

miksi noita mikki hiiren mini-taskareita ja juhlanumeroita pitää olla niin paljon? kun useat ei edes tykkää mikistä ainaskaan minä en tykkää ja mun useat kamutkaan ei tykkäää. kertokaa nyt että onko tosiaan mikki niin hyvä että siitä pitäisi tulla niin monta juhlanumeroa?? kertokaa nyt vain rohkeasti mielipiteenne :)

Kommentit (13)

Vierailija

Ei tarvitse sitten ostaa jos et tykkää. Minä ainakin tykkään ja aijon ostaa sen uusimman mini-taskarin, kun se tulee kauppoihin 2.12 . :D

Vierailija

Mikkis kirjoitti:Mitä väliä sillä on että Mikistä tehdään jonkinlaisia "teemataskareita" sun muita? Mikkihän on tärkeämpi hahmo kuin kukaan muu Disney-hahmo. Jos Disney ei olisi keksinyt Mikki Hiirtä,niin silloin ei varmasti olisi tullut Aku Ankkaa ja muita hahmoja.

olen aivan samaa mieltä mikkiksen kanssa

Kammoli
Seuraa 
Liittynyt24.8.2008

Joo älä osta niitä jos ei kiinnosta! Mitä haittaa on jos tehdään Mikki-taskareita jos sua ei kerran pakoteta lukemaan niitä. Olen samaa mieltä Mikkiksen ja Ulappakeijun kanssa vaikka en niin lujaa pidäkkään mikistä mutta vielä vähemmän pidän Akusta. Eivät kaikki ole samanlaisia kuin sinä. Monet ihmiset pitävät Mikki tarinoista. Ajattele jos Mikki olisi yhtä suosittu kuin Aku nyt, ja Aku taas yhtä epäsuosittu kuin Mikki. Sinä pitäisit Akusta ja sitten tehtäisiin keskutelu jossa sanottaisiin että miksi Aku-taskareita edes tulee. Eikö sinua kyrsisi se? Tai Aku ankan teko lopettaisiin kokonaan ja tulisi vaan Mikki-tarinoita? Mieti sitä.

Vierailija

Tuskin mä mitään mikki julkaisua ostan mut ei ne mua haittaa sitä paitsi mikki on mun listalla tos 20 paikkeilla.

Vierailija

Mitä väliä sillä on että Mikistä tehdään jonkinlaisia "teemataskareita" sun muita? Mikkihän on tärkeämpi hahmo kuin kukaan muu Disney-hahmo. Jos Disney ei olisi keksinyt Mikki Hiirtä,niin silloin ei varmasti olisi tullut Aku Ankkaa ja muita hahmoja.

Vierailija

Mikkis kirjoitti:Mitä väliä sillä on että Mikistä tehdään jonkinlaisia "teemataskareita" sun muita? Mikkihän on tärkeämpi hahmo kuin kukaan muu Disney-hahmo. Jos Disney ei olisi keksinyt Mikki Hiirtä,niin silloin ei varmasti olisi tullut Aku Ankkaa ja muita hahmoja.

Mikkis on oikeassa. Mä ainakin tykkään Mikistä paljo enemmän kuin Akusta. Mitä haittaa on kirjoista ja lehdistä??? Ei sun tartte niitä lukee jos et halua. Ei mua haittaa vaikka tulis nyt ja heti 1000 Pikku Hukka -taskareita ym. (en tykkää Pikku Hukasta). Sitä paitsi EI KAIKKI vihaa Mikkiä. Ei sun tartte niitä taskareita ostaa ja voit vaikka heittä takkaan se lehden jos ei kiinnosta, niin yksinkertaista se on! Nyt on sentää Mikki-faneille jotain luettavaa, kuten mulla ja Mikkikselle... ym. keitä teitä nyt on :)

Vierailija

En yhtään pidä Mikistä mutta ei se mua haittaa jos siitä tehdään omia

taskareita sun muita! En sitten osta niitä sehän on päivänselvää!

Mikkis kirjoitti: Jos Disney ei olisi keksinyt Mikki Hiirtä,niin silloin ei varmasti olisi tullut Aku Ankkaa ja muita hahmoja.

Niinpä, olen samaa mieltä. Ei Mikki ole ollenkaan turha hahmo! Jos joku kerran ei pidä Mikistä, mitä sitä turhaa alkaa valittamaan. Myönnän kyllä, että osa uusista Mikki-tarinoista on hiukan tylsiä.

Mutta vanhat tarinat (kuten Murryn) ovat parhaita.

Pidän silti Akusta hiukan enemmän kuin Mikistä. :)

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Sen takia niitä tulee, kun Mikki täytti justiin 80 vuotta, (niin kyllä Minnikin). Yritä kestää, vaikka et Mikistä tykkääkään. Ensi vuonna ainakin voit nauttia varmaan Akusta rauhassa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat