Miksi Aku Ankka pistää samoja kuvia kanteen kuin ennenkin?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

En ymmärrä...Miksi näin? Loppuiko ideat? Vai olivatko vanhat niin hyviä että haluttiin pistää ne uudestaan. Esim. Miksi Aku Ankan N:o 37 -10.9.2008 kannessa on samakuva kuin Aku Ankan Taaskukirjan kanessa numero 211 mutta modernimpana värien kannalta? Ja miksi Iines-lehden kannessa numero 2/2008 on sama kuva kuin Aku Ankan-lehden kannessa N:o 11- 14.3.1990. Voisiko joku selittää?

Kommentit (6)

Touhula
Seuraa 
Liittynyt25.8.2008

Itse en millään keksisi noita kansi-ideoita, mutta tuskin niiltä sentään ideat tosiaan puuttuisi. Syytä en kyllä tiedä, mutta se Akuhullun mainitsema Hessu-kansi on tullut tosiaan nähtyä.

Kysymys: Kuinka moni osallistui siihen Aku Ankan kansikuvantekokilpailuun? Minä en itse osallistunut.

Vierailija

Ne ketkä noit lehtien kansii tekee niin ne luulee ettei kukaa muistais että samanlainen kansi on jo olemassa eli he matkivat jotain kantta mikä on jo olemassa koska ideat on loppu joltain kansipiirtäjiltä.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Niin se vain on, että ideat on loppu, tiedän myös sellaisen, että yhdessä viime vuoden lehdessä oli sama kansi, kuin eräässä 1998 lehdessä. Se kansi, jossa hessu laskee suksilla ladon läpi, ja "nappaa" eläimiä mukaansa. Ainoa ero noissa julkaisuissa on se, että väritys on vähän erilainen. Pitääkin käydä katsomassa tuo AA 37/2008 ja verrata sitä taskukirjaan 211. En olekaan ennen tuota huomannut.

Vierailija

Ei varmaan ideat ole loppunut, mutta tuskin kukaan kaikkia muistaa, millaisia on jo ollut, millaisia ei. Tulee niitä uusiakin, siitä olen varma.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat