Sisarus ongelmia!

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mulla on semmonen ongelma kun MUN aku-ankka tulee niin mun sisarukset

ehtii aina siepata sen ennen mua, kun mulla loppuu koulu aina keskiviikkona myöhemmin kun niillä! Sitten voi olla että lehti on kadonnut ikuisiksi ajoiksi, tai saan sen luettavaksi vasta seuraavina päivinä rispaantuneena tai revittynä. RAAH! onko muilla vastaavia kokemuksia?

Sivut

Kommentit (39)

Vierailija

On pikkuveli, joka aina haluaisi lukea akkarin ensin.

Vetoan siihen aina, että akkari tulee minun nimelläni, ja että minä hain sen postilaatikosta. Yleensä minä sen haenkin.

Mutta kyllä pikkuveljenikin sitä saa lukea, älkää luulko minua julmuriksi. Vanhemmat sisarukset aina ensin!

Vierailija

Minulla on viis siskoo!Kolme niistä on tosin jo muualla opiskelemassa.Onneksi ne kaks muuta siskoo ei niin välitä lukee Akkaria,joten uunituore Akkari on aina minun!;)

Vierailija

Minkä ikäisiä sisaruksesi ovat kun saavat muutamassa tunnissa lehden kadotettua ja revittyä?

Minulla on 2 veljeä ja 2 siskoa, joista vain siskoni asuvat enää kotona. Siskot eivät niin hirveästi akkarista perusta, ja saan lukea lehteni rauhassa. Toinen isoveli lukee akkaria ja aina kun hän tulee käymään hän haluaa heti lukea uusimmat akkarit. Toinen veli taas ei paljoa lueskele Aku Ankkaa.

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No minulla on kaksoisveli, mutta olen sopinut hänen kanssaan, että saan joka toinen viikko lukea Akkarin ensin ja joka toinen viikko veljeni saa lukea sen ensin. Minulla on kaksoisveljeni lisäksi isoveli ja yksi isosisko, mutta he ovat jo aikuisia eivätkä lue Akkareita.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Vierailija

Hieman vaikea olla, kun olen perheen ainoa lapsi. :D

partajussi5 kirjoitti:Minulla ei ole siskoja,niin ei ole.

Mutta olikin kyse sisaruksista, eli se tarkoittaa veljeä ja siskoa. ;)

Vierailija

Minulla on 1 21v. isoveli 1 19v. isosisko. Isosisko asuu Pariisissa ja veli omassa asunnossa.Joten ei ongelmaa.Ankat ovat minun.:)

Vierailija

Darfun kirjoitti:Minkä ikäisiä sisaruksesi ovat kun saavat muutamassa tunnissa lehden kadotettua ja revittyä?<br />

Minulla on 2 veljeä ja 2 siskoa, joista vain siskoni asuvat enää kotona. Siskot eivät niin hirveästi akkarista perusta, ja saan lukea lehteni rauhassa. Toinen isoveli lukee akkaria ja aina kun hän tulee käymään hän haluaa heti lukea uusimmat akkarit. Toinen veli taas ei paljoa lueskele Aku Ankkaa.

Ne sisarukset jotka sitä akkaria lukkee ovat 11-12 vuotiaita :O

Vierailija

Ennen kyllä tua oli ongelma meidän perheessä, kun Aku ankka ilmestyi aina keskiviikkoisin meille ja siksi oli kauhea kilpailu siitä kuka ehtii lukea sen ensin minä vai isoveljeni. Aina kun isoveljeni ehti ensin koko aku ankka katosi salaperäisesti, eikä löytynyt enään mistään. Nyt asia on aivan toisin kun isoveljeni on jo pari vuotta vanhempi niin hän ei enään lue aku ankkaa ollenkaan. Nykyän kilpailen äidin kanssa ankkarista, tosin pääsen aina aikaisemmin kotiin kun äitini niin ehdin aina lukea akun siihen mennessä kun hän pääsee kotiin.

Vierailija

Mulla on pikkuveli, joka lukee akkarit yleensä ensin... Paitsi nykyään mä taidan ehtii ensin... Kun pääsen aikaisemmin. Meillä ei ole mitään ongelmaa akkarien kanssa. Luemme ne sulassa sovussa. :)

Vierailija

On 2 siskoo ja 1 veli mut ei ne ankkoja pölli kun kaikki on aikuisia ja asuu Helsingissä ja mä asun Oulussa

Joten ei sisarusongelmii!

~Ollari

PS: Tää on mun 99 viesti

Vierailija

Mulla ei oo,koska mun sisarukset pääsee keskiviikkosin myöhemmin kuin mä.Ja mä en anna niitten lukee sitä,koska ne kohtelee tavaroita huonosti.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat