Monesko kuva sul on sun profiilissa?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Joo eli aattelin kysyä et monesko profiili kuva sul on tä mun oma on mun neljäs...

Sivut

Kommentit (32)

Vierailija

Lainaus:
RE:Monesko kuva sul on sun profiilissa?

The-Super-Ankka-Fani - 28.11.08 03:35 (ID 237120) VASTATKAA :^)

Ensinnäkin. Ei tarvitse mitään tuommoisia ''VASTATKAAA!'' viestejä, koska jos ihmisiä kiinnostaa topic, niin he vastaavat. Jos ei kiinnosta, niin ei vastaa, vaan he antavat vajota.

Toiseksi. JOS välttämättä haluat lähettää viestin ''VASTATKAA!'' niin tee se myöhemmin, kun SEITSEMÄN minuutin pästä, mutta suosittelen silti ettet lähettäisi koko viesti, vaan rauhassa katsot, vastaavatko ihmiset, vai eivät.

Ja kolmanneksi. Tämä on minun eka ava. Tähän kiinnitin silmäni heti ekana päviänä, ja siitä on tuulut ns ''osa'' minua. En voisi kuvitellakkaan luopuvani tästä. Tämä on ollut aina, ja tulee olemaan jatkossakin.

Vierailija

Tämä nykyiseni on ensimmäiseni, mutta erittäin tod.näk. en tule sitä koskaan toiseen vaihtamaankaan. Olen melko varma, että tuo profiilikuvani on jo muiden käyttäjien joukossa vahvasti kytkeytynyt nimimerkkiini.

Vierailija

Lainaus:
Monesko kuva sul on sun profiilissa?

Budjettivaje - 17.11.09 06:26 (ID 388736)

Olen melko varma, että tuo profiilikuvani on jo muiden käyttäjien joukossa vahvasti kytkeytynyt nimimerkkiini.

Totta. En erottaisi sinua muitten joukosta, jos vaihtaisit profiili kuvan, Budjetti.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat