Minkälaista musiikkia kuuntelet? Kuka on paras artisti/bändi?

Vierailija

Eli siis minkälaista musaa kuuntelet?? Ja mikä on paras artisti tai kuka on paras bändi?? Mä tykkään kaikenlaisesta!!:P

Sivut

Kommentit (29)

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No, iskelmää kuuntlen joka päivä. Tässä lempikappaleet:

Mamba-mä oon lakannu huolehtimasta

Artistit verenluovutuksen puolesta-Lupa elää

Mamba-Vielä on kesää jäljellä

Neljänsuora-Teetä ja paahtoleipää

Neljänsuora-Tuulikki, pidä huivistasi kii

Dingo-laivauutisia

Lauri Tähkä ja elonkerjuu(Lähes kaikki)

Kirka(Kaikki)

En pidä paljoa Rockista enkä hevistä enkä metallista jne... Iskelmää kuuntelen, (myös Iskelmä-radiokanavaa).

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

iines278623749 kirjoitti:Minkä sille voi et on oikee tonttu!!:) Mutta siis toivon, että voitte kumminkin kirjoittaa tänne.. kun en kyllä oikeen ymmärrä näistä...:O

Sille voin sen verran, ettei päätä pahkaa ole perustelemassa uusia topicceja, vaan seurailee vähän, mikä on kupletin juoni. Olen tehnyt elämässäni tasan kaksi uutta topiccia kaikilla niillä foorumeilla, joilla olen. Ei ole paljon se.

En itse suosittelisi hajauttamaan keskustelua. Mieluummin yhden aiheen viestit yhteen topaan, se on huomattavasti mielekkäämpää. Ja sehän homman idea onkin.

Vierailija

Edelleenkin, kuuntelen tälläistä järin suomalaispainotteista poppia.

Parhaana artistina on Gösta Sundgvist, ja bändinä Leevi and the Leavings, jonka laulajana Gösta toimi... Nykyään hän valitettavasti on haudassaan... :^(

Vierailija

Duke Duck kirjoitti:Mikset voinut kirjoittaa viestiäsi Musiikki keskusteluun? Anyway, kuuntelen enimmäkseen AC/DC:tä, Van Halenia, Guns N' Rosesia, Iron Maidenia, lisäksi hieman jotain muita bändejä kuten KISS:iä, Panteraa ja Judas Priestiä.

Loistavaa!!

Vierailija

Mun lempi bändejä on aika paljon. Kuuntelen vähän sitä sun tätä. Viikate on paras hevi tyylinen bändi. Green day paras punk rock tyylinen. Jimi Hendrix and Experience on ehkä paras rock bändi.

Vierailija

Mikset voinut kirjoittaa viestiäsi Musiikki keskusteluun? Anyway, kuuntelen enimmäkseen AC/DC:tä, Van Halenia, Guns N' Rosesia, Iron Maidenia, lisäksi hieman jotain muita bändejä kuten KISS:iä, Panteraa ja Judas Priestiä.

Vierailija

Minä olen niin kaikkiruokainen musiikin suhteen, että on vaikea sanoa yhtä hyvää bändiä. Joitain hyviä bändejä/ ovat Iron Maiden, Deep purple, Oasis, Rammstein...

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat