Ankallisgalleria - piirustusten lähetys?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Miten saan teokseni Ankallisgalleriaan? Ei siellä kai sanottu. Minne lähetän ne ym.

Kommentit (8)

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Käväisin huvikseni vailkaisemassa sitä Gallerian lähettämisjuttua. Siihen ei tarvitsekaan sähköpostia niin kuin ennen luulin. Nyt voin siis (ehkä) lähettää kuviani sinne. Jippii!

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

jonzkuaku kirjoitti:Wonderlust, tuo sinun lähettämä ohje oli todella paljon parempi kuin tuo minun yksinkertainen ohje. Olisin minäkin jaksanut selittää mutta en vain jaksanut jostain syystä. En kyllä tiedä miksi.....? Outoa..... No kuitenkin, kiitos Wonderlust hyvästä ohjeesta vaikka minä tuon jo tiesinkin.

Kiitos^^ En muuten (kuten lähetysajoista huomaa) ehtinyt nähdä sinun jo lähettäneen neuvoja. Tyyliini ei kuulu neuvoa aina vähän pidemmin kuin edellinen, eli siitä tuo tarkahko ohjeeni ei johtunut:'D

Salwer1st/ kirjoitti:Käväisin huvikseni vailkaisemassa sitä Gallerian lähettämisjuttua. Siihen ei tarvitsekaan sähköpostia niin kuin ennen luulin. Nyt voin siis (ehkä) lähettää kuviani sinne. Jippii!

Mikset tee sähköpostiosoitetta? Sitä tarvitsee niin monessa eri asiassa, ja onhan tuollaisiin perusseikkoihin hyvä tottua mahdollisimman nuorena. Suosittelen Luukkua, se on ilmainen, suomenkielinen ja selkeä. Sinne voi jopa valita oman avatar.tyyppisen kuvan^^ Elintärkeä ominaisuus, mutta mutta.. Googlaamalla "luukku" ensimmäisenä tulee oikea linkki, siitä vaan klikaten, ja avautuvasta sivusta löytääkin "rekisteröidy Luukun käyttäjäksi" -linkin. (Höh, minulle ei edes makseta näin hyvästä mainostuksesta!)

Vierailija

Wondy kirjoitti:Mikset tee sähköpostiosoitetta? Sitä tarvitsee niin monessa eri asiassa, ja onhan tuollaisiin perusseikkoihin hyvä tottua mahdollisimman nuorena. Suosittelen Luukkua, se on ilmainen, suomenkielinen ja selkeä. Sinne voi jopa valita oman avatar.tyyppisen kuvan^^ Elintärkeä ominaisuus, mutta mutta.. Googlaamalla "luukku" ensimmäisenä tulee oikea linkki, siitä vaan klikaten, ja avautuvasta sivusta löytääkin "rekisteröidy Luukun käyttäjäksi" -linkin. (Höh, minulle ei edes makseta näin hyvästä mainostuksesta!)

Joo, minäkin suosittelen Luukkua. Sitten toinen erittäin selkeä on Googlen omistama ilmainen Gmail. Se(kin) on selkeä, ja helppo käyttää. Siihen kannattaa tutustua!

Sen löydät menemällä osoitteeseen google.fi, ja sen ylälaidassa on teksti: Gmail, alleviivattuna, sitten kun klikkaat sitä, niin tulee semmonen "Tervetuloa Gmailiin"-tekstillä varustettu sivu. Sen oikeassa alalaidassa on taas sininen alleviivattu teksti, jossa lukee "hanki Gmail", klikkaat sitä, tulee muutamia rekisteröitymiseen tarkoitettavia kysymyksiä, loppu onkin selvää. Se kertoo vielä miten Gmailia käytetään, eli suosittelen sitä!

Vierailija

Menet ensimmäiseksi galleriaan, ja oikeassa reunassa mainosten vasemmalla puolella lukee osallistu. Painat sitä ja lopun varmaan osaakin.

_wonderlust_
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Avatessasi Ankallisgallerian näkyy oikealla sininen laatikko, jossa lukee "seuraava näyttely" ja alempana suuri "Osallistu >"-linkki. Yllättäen klikkaa tätä osallistuaksesi. Alempana on jälleen linkki, jossa lukee tällä kertaa "Osallistu". Siitä siis jälleen klikataan.

Ensimmäisessä kohdassa valitset, mihin näyttelyyn osallistut. Simple.

Toinen ja kolmas ovat valmiina (ainakin minulla. Mikäli ei, niin sitten laita ne siihen.)

Neljänneksi valitset oikean tiedoston koneeltasi klikkaamalla "Selaa". Mitä tidennäköisemmin olet tallentanut kovan omiin kuvatiedostoihisi. Etsi se sieltä.

Sitten nimeät kuvan, ja voit laittaa vielä hieman selostusta (tekniikka, mitä kuvassa, käytitkö mallia jne.) Tämä ei kuitenkaan ole pakollinen, sillä sitä ei ole tähdellä merkitty.

Alimpaan kohtaan, Luovutan kuvan kaikki oikeudet Sanoma Magazines Finlandille, täytyy klikata "rasti"

Viimeisimmäksi vielä "Lähetä", ja ah, se on matkalla Galleriaan. Jos on.

Vierailija

Kiitos, taisin olla vähä pölhö kun en tota osallistu-linkkiä hoksannu. Oikeastaan luulin et se on jonkun kisan linkki, no kiitos vielä kerran. {:-)

Vierailija

Wonderlust, tuo sinun lähettämä ohje oli todella paljon parempi kuin tuo minun yksinkertainen ohje. Olisin minäkin jaksanut selittää mutta en vain jaksanut jostain syystä. En kyllä tiedä miksi.....? Outoa..... No kuitenkin, kiitos Wonderlust hyvästä ohjeesta vaikka minä tuon jo tiesinkin.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat