Mini-taskari?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mitä mieltä te ootte minitaskarista?mun mielestä se on ihan hyvä.kiva kun siinä on tietoja hahmoista.

Sivut

Kommentit (16)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Minä ainakin pidän ja keräilen aku ankan minitaskareita. Miinusta on, että ne ovat nin pienellä präntättyjä.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Salwer1st/ kirjoitti:Mini-taskarit ovat oikein oivat keksintö. Plussat: Näppärä koko (mahtuu taskuun), huokea hinta verrattuna taskareihin (Älä anna koon hämätä. Mini-taskarissa on sivuja enemmän kuin taskarissa ja niissä on sama ruutujako. Hinta on siis molemilla sama.), Hahmojet tietopaketit (Käteviä pikku tietolähteitä, jos jokin tieto on päässyt unohtumaan).<br />

Miinukset: Ei kovin hyvät tarinat (Mini-taskereissa on paljon huonompia tarinoita kuin taskareissa. Saatta johtua myös siitä, että minarin sarjat on tehty paljon nykytaskarin sarjoja aiemmin), jo Suomessa julkaistut tarinat (Osa Mini-taskarin sarjoista on jo julkaistu aiemmin Roope-sedässä tai taskarissa jota kautta osa lukijoista on lukenut ne jo aiemmin),<br />

Ps. Mini-taskari topiceja on jo riittämiin.

Jos jota kuta kiinnostaa niin itse omistan kaikki Mini-taskarit, paitsi tätä uusinta vitosta, jossa aiheena on Mikki. Tokihan minä sen vielä hankin, varmaan muutaman viikon sisässä.

Ihan kivoja, vievät ainakin vähemmän tilaa mitä tavalliset taskarit. Tarinatkin ovat ihan hyviä, vaikka suurin osa jo julkaistu Suomessa. Omistan kaikki neljä ja aion ostaa seuraavatkin.

Vierailija

Näitäkin aiheita on jo parikin kappaletta mutta kun olet uusi niin ei haittaa. Mini-Taskarit ovat todella hyviä, aijon kerätä ne kaikki. Kiva kun tuollainen sarja alotettiin.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Mini-taskarit ovat oikein oivat keksintö. Plussat: Näppärä koko (mahtuu taskuun), huokea hinta verrattuna taskareihin (Älä anna koon hämätä. Mini-taskarissa on sivuja enemmän kuin taskarissa ja niissä on sama ruutujako. Hinta on siis molemilla sama.), Hahmojet tietopaketit (Käteviä pikku tietolähteitä, jos jokin tieto on päässyt unohtumaan).

Miinukset: Ei kovin hyvät tarinat (Mini-taskereissa on paljon huonompia tarinoita kuin taskareissa. Saatta johtua myös siitä, että minarin sarjat on tehty paljon nykytaskarin sarjoja aiemmin), jo Suomessa julkaistut tarinat (Osa Mini-taskarin sarjoista on jo julkaistu aiemmin Roope-sedässä tai taskarissa jota kautta osa lukijoista on lukenut ne jo aiemmin),

Ps. Mini-taskari topiceja on jo riittämiin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat