(12a6a06a-2574-4c92-aab9-b67e9a41b059) - 12a6a06a-2574-4c92-aab9-b67e9a41b059

Vierailija

This thread contains comments for topic "12a6a06a-2574-4c92-aab9-b67e9a41b059" (id=12a6a06a-2574-4c92-aab9-b67e9a41b059) which can be found in the [XXXX] portal.

Kommentit (14)

Vierailija

Juu, lehdet tulee postissa, sitten ne lukee, arkistoi, eikä siitä enempää välitä. Sitten joskus niitä lukee uudestaan ja... Tosiaan, itsekkin toivoisin että joskus pääsisin - edes joksikin aikaa sinne Toimituksen hommiin. Saa aina haaveilla, koska en usko että se tulisi toteutumaan... :^/ Joo, ja kuten tuossa mainitsit, kaikenlaiset kehut tuntuvat erittäin mukavilta. Luulen, että jos minä joskus sinne Toimitukseen pääsisin, ihan vakituiseen paikkaan, olisi se unelmajopini, enkä varmasti tahtoisi työtä vaihtaa! Mukavaa loppu marraskuuta sinne! Terv. Sami-96!

Vierailija

Juu, onhan se varmaan mahtavaa päästä Aku Ankan työntekijäksi unelmapestiisä. Silloin tällöin minäkin uneksin Ankkapiirtäjän urasta. Onnea vaan minun puolesta Aarno!

Vierailija

Eikös Akkari tulekkaan postilaatikkoon suoraan taikamaailmasta? Minä olen aina luullut niin. :D Olisi varmasti kivaa päästä Akkarin "valimistukseen". No, ei tässä muuta, joten... He, hei Aarno! Ja kiitos!

Vierailija

Oli varmasti mukavaa olla Aku Ankalla töissä. Viime lehti ei ollut läheskään parhaita, mutta ihan luettava kuitenkin.

Vierailija

olisi mahtavaa jos itsekkin pääsisin tulevaisuudessa toimitukseen töihin.niin ja onnea vaan uudesta "jopista"

Vierailija

Harmi kun pestisi päättyy. Viime viikon akkari oli vuoden keskiverto tasoa. Ihan hyvä, mutta parempikin olisi voinut olla. Siitä puuttui sitä jotain. Ensi viikolta parempaa?

Vierailija

tää olikin tosii erinlainen Bloki mihin ollaan totuttu:) no ei vaihtelu ainakaan huonoa tee... onhan se kiva nähän maapallon elämää...

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat