Mitä mieltä olet kouluruuasta?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mielestäni kouluruoka on pahaa. Mutta on sitä joskus hyvääkin ruokaa esim. pinaattiletut ja makaronilaatikko.

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Hyi se on pahaa(useimmiten)! Meilläkin on täällä aina vaan kumiperunoita. Paras kouluruoka mielestäni on puuro(meidän koulussa se on hyvää).

Vierailija

peruna meidän koulussa on pahaa kumiperunat ovat kaiken lisäksi todella kuivia paras ruoka on ehkä uunimakkara ja muusi näin joulun alla on ehkä joulu kinkku nami nam

Vierailija

Palmian ja Fazer Amigan ruoat ovat pahoja, sillä ne vain lämmitetään koulussa. Onneksi meidän koulu on yksityinen ja siellä tehdään ruoka itse. Suosikki ruokiani ovat kanankoivet ja kyljykset, muikut ym. kala, makaroonilaatikko, keitot ja riistakäristys. OIkeastaan kaikki ruoka on tosi hyvää. Meillä jopa kalat perkataan itse. Tällä hetkellä ruokalistalla on vain 2 ruokaa joista en pidä.

Vierailija

Meijän koulussa on kumiperunoita ja kalakeiton kalat on KOVIA.Iha oikiasti!Hyvimpiä on vaa makaroni laatikko sun muut.Mutta arvakkaa,mun serkun koulussa ne saa 2kertaa viikossa jälkiruuan iha uskomatonta!Eikö vaa.

Vierailija

Riippuu mitä "pöperöä" on tarjolla jos on tortillaa niin ei ole valittamista mutta jos on jotain kalakeittoa tai uunikalaa niin ei kyllä ole kehumisen varaa.

Lillen-Positiivisuus on voimaa-

Vierailija

Lainaus:
RE:Mitä mieltä olet kouluruuasta?

Salwer1st/ - 28.11.08 05:23 (ID 237286)

Ihan ok. laatuista. Toki voisi joskus olla parempaakin. En ymmärrä mihin ruokaan nykynuoret ovat tottuneet, jos he väittävät kouluapetta aivan kamalaksi.

Juuri noin. Kouluruoka on etuoikeus!

:@

"Fergus, kyllä kouluruoka on hyvää."

Vierailija

Kyllä sitä syö, mutta siihen saataisiin panostaa enemmän. Meillä tarjoillaan joskus riisinä jotain ohrasuurimoita. Kotiruoka on kyllä paljon parempaa. Lempiruokani koulussa on juuressosekeitto.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat