Jos tarinois joskus ärsyttää jokin niin mikä?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kerro et mistä ärsyynnyt tarinois! PERUSTELE!! XD XD

Mua ärsyttää kun joskus Aku saa hullusti rahaa mut sit seuraavas tarinas se on taas ruti köyhä! Tai siis se on mahdotonta tietää kaikkien piirtäjien et millon Aku on rikas ja millon köyhä mut silti. Ärsyttää myös jos asusteit vaihetaan keskentarinan noin vain. Siis jos se vaihtaa vaatteet ni okei, mut kerran karhukoplan yhel tyypil oli kokinhattu ni seuraavas ruudus ei ollukkaan! O= =O

T:) pikkutarkka P.S: die Wurst tarkottaa makkaraa. Se on saksaa ja se kirjotetaan die Wurst eikä die wurst... pikkutarkka lisää

Kommentit (5)

Vierailija

mikki tarin at ärsyttää mua ainakin kun niissä ei ole päätä eikä häntää niissä mikki saa aina konnat kinni se ärsyttää

Vierailija

No harvemmin minua mikään "ärsyttää", joten paremmin en osaa vastata. Tai noo, ainakin kaikki Mikki tarinat on ärsyttäviä, ne on tylsiä, ja huono juonikin niissä on, LÄHES AINA!

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

Notta mikä tarinoissa ärsyttää?

Eniten ärsyttää huonosti tehty tai muuten vaan ontuva juoni. Suurin osa nykytarinoista on erittäin tylsiä, itseään toistavia, simppelijuonisia turhuuksia. Kaikesta mahdottomastakin väännetään muka-hauska tarina.

Juoni on kuitenkin se tarinan tärkein osuus ja nykyään en ole nähnyt piiiitkään aikaan hyväjuonista tarinaa. Juttuhan on niin, että tässä tapauksessa Rosa ja Barks vievät kaikki muut ankkavaikuttajat 1000-0, sillä heidän tarinoillaan on erittäin hyvin ja mielenkiintoisesti suunniteltu juoni. Vain muutaman kerran olen nähnyt muiden käsikirjoittajien tekemiä hyväjuonisia sarjoja.

Juonen pahin puute on yleensä valtava epäloogisuus ja muut mahdottomuudet. Ne latistavat tunnelmaa huomattavasti. Monta kertaa uusinta akkaria lukiessani totean jonkun tapahtuman aivan mahdottomaksi ja eettisestikin vielä vääräksi. Pahin moka on varmaan Akun väkivaltainen kohtelu ja Roopen jo yli menevä pihiys. Nykykäsikirjoittajat liioittelevat Roopen hahmoa ja pahasti. Toista ne olivat Barksin Roope-stripit, joissa Roopen kitsaudella vitsailtiin hyvän maun rajoissa.

Juonen suunnittelusta kuitenkin annan eniten kiitosta Rosalle, jonka juonet ovat mahtavan yksityiskohtaisia ja hyvin suunniteltuja. Etenkin historialliset yksityiskohdat ovat mieleeni. Ja sellaiseen Rosa ei ikinä sortuisi, että hän KEKSISI itse historian rapahtuman. Hän vain tekee niihin muutaman sopivan muutoksen ja voilá, loistava historianviittaus on kasassa.

Puskasta keksityt kaukaiset sukulaiset, joilla aivan sattumalta on kolme veljenpoikaa ja rikas setä, ovat suorastaan ärsyttäviä. Jotain parempaakin voisi keksiä!

Rosassa parhainta on se, ettei hänen tarinoissaan historia näyttele pääosaa, vaan kaikki viittaukset ovat vain lisäherkkua meille perfektionisteille.

Kaikki kunniotus juonien suunnittelusta Rosalle ja Barksille!

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat