mikä on mielestäsi paras Giorgio Cavazzanon akkari tarina

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

minä itse en oikein ole varma

Kommentit (11)

Vierailija

Menetetyn muistin tapaus. Cavazzano on todella hyvä piirtäjä, muuta hänen tarinansa ovat aika usein Kaasi tai Mikki tarinoita, joista minä en erityisemmin tykkää.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Kyllä Cavazzanoa on tullut silloin Taikaviitta-saagassakin... Ja toki Gavazzano-erikoisnumerossa.

Paras Cavazzano-tarina: En osaa sanoa

Toki esimerkiksi Mikki-tarina Casablanca (ei julkaistu Aku Ankka-lehdessä) on mahtava.

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Siis akkarin, ei taskarin. Jos se on akkarista en millään pysty valitsemaan. Giorgioltahan ei edes ole akkariin paljoa tarinoita ilmestynyt.

Niin, minä en ainakaan muista missä akkarissa on viimeksi ilmestynyt Cavazzanon tarina.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mattiii kirjoitti:

Salwer1st/ kirjoitti:Siis akkarin, ei taskarin. Jos se on akkarista en millään pysty valitsemaan. Giorgioltahan ei edes ole akkariin paljoa tarinoita ilmestynyt.

Niin, minä en ainakaan muista missä akkarissa on viimeksi ilmestynyt Cavazzanon tarina.

Tänä vuonna siinä Taikaviitta-sarjassa. Ekan osan piirsi Cavazzano. Cavazzanoa lisää, toimitus! Kaikki Cavazzanon tarinat ovat tosi hyviä, mutta parasta en osaa sanoa.

Lainaus:
RE:mikä on mielestäsi paras Giorgio Cavazzanon akkari tarina

Vierailija - 20.12.08 12:47 (ID 249315)

Gavazzanoa saisi tulla lisää akkariin, sillä suurin osa hänen tarinoistaan on loistavia. Parhaimpia ovat varmaankin hänen TK-Tarinansa.

Olen samaa mieltä! Tarkasti sanoen minun mielestä Cavazzanon paras tarina on se, joka oli Cavazzano -erikoisnumerossa.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat