kuka soittaa kitaraa? entä rumpui?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mä soitan

Kommentit (15)

Vierailija

Njuu.. Tän ois voinu laittaa siihen musa topiciin... Mutta. Olen kitaraa soittanut noin 5 Vuotta ja Rumpujakin osaan hieman soitella. Mutta Kitara tulee siinä sivussa, kun bassoa soittelen. Mutta kyl tuo kitaran soitto hyvin menee (Omasta mielestäni)

Kitaroita ja bassoi omistan yhteensä 8 Elikkäs..

1 Fender squier stratocaster (Njoo se ei oo oikee Fenderi, mut omasta mielestäni Squierit onvat parempia)

1 Fender Squier Telecaster special

1 Epiphone SG vintage (Ei vielä ihan Gibsoneihin varaa :P)

1 Epiphone Firebird 1963.

1 Fender Squier Jazz bass Antigue sunburst

1 Epiphone Firebird IV Bass.

Ja sit yks Marshallin vahvistin joka on 100w. Ja yks Rolandin microcube kitaroille. Eli siis 4 kitaraa ja 2bassoo.

Eli kohtuulisesti kitaraa soitan ja keikoilla käydään. Lempikitaristejani ovat: James Hetfield, Kirk Hammet, Eddie van halen ja tietysti Slash. He ovat kovia kitaristeja.

Eli tiiviisti. Soitan kitaraa ja bassoo ja HIEMAN rumpuja!......;)

(Anteeksi lukuisat kirjotusvirheet)

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Enpä rämpytä kitaraa, enkä hakkaa rumpuja.

Capzi kirjoitti:en soita kumpaakaan

Mitä järkee laittaa tämmösiä viestejä? Viestilaskuri vaan kasvaa ja sit on kivaa, niinkö?

Joo kitaraa oon nyt soittanut pari vuotta. En kuitenkaan osaa nuotteja...

Vierailija

Tällä kertaa en valitakkaan aiheesta, ja THL: llän kirjoitustaidoista, vaikka näitä on paljon, ja kielioppi on surkea. Ja syynä se, kun aihe vaan on minusta niin kiva!

Itse olen soittanut kitaraa kuusivuotiaasta lähtien. Äitini opetti minut lukemaan nuotteja, ja muutenkin opetti soittamaan kitaraa, ja lukuisia muita soittimia. Nykyään soitan pääasiassa vain kitaraa, meidän koulun bändissä. Joskus harvemmin bassoakin. Rumpujen soitosta en sen kummemmin välitä, pelkkiä tylsiä komppeja, blääh! Kitaralla jos soittaa, ihan yksikseenkin jotain kappaletta, "kuulee" sen kappaleen. Mutta jos soittaa jonkun kappaleen komppia rummuilla, ei saa sen kappaleen melodiaa millään kiinni.

Itse voin suositella musiikkia monille harrastukseksi, sen soitto on mukavaa, ja kun hieman yrittää, sen oppiminenkin on helppoa!

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:Enpä rämpytä kitaraa, enkä hakkaa rumpuja.

Rumpuja ei hakata! Sen voi kahenpuolen vuoden kokemuksella sanoa!

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

Musiikkiin, musiikkiin, musiikkiin!!!

Tällaiset voi aivan hyvin siihen Wondin musiikkitopicciin laittaa!

Mutta joo, rumpuja olen noin kymmenen vuotta soitellut ja kitara menee ihan perustaidolla. Lisää voitte lukea viestistäni nimenomaan tuosta musatopicista! Järkeä saa käyttää!!!

Vierailija

THL kirjoitti:mä soitan

Mä soitan sähkökitaraa, oon soittanu jo 1,5 vuotta, ja omistan 2 sähkökitaraa ja yhden akustisen.omistan myös marshallin 15-wattisen vahvistimen.aloitin musiikkiopiston n. kuukausi sitten

Vierailija

Soitan epävirallisesti kitaraa ja rumpuja. Minulla on kitarana Epiphone explorer-GT ja rumpuina yamahan sähköiset Dtexpress III:t. Sitten on aika normaalit kajarit rummuille seklä rolandin Cube 20x. Lempi kitaristejani ovat Iron Maidenin kitaristit sekä Herman Li,Sam Totman,James Hetfield ja tietenkin Kirk Hammett. Kovia jätkiä :P!!

MRL kuittaa.

Vierailija

En harrasta kummankaan soittimen soittoa, mutta osaan soittaa niitä siitä huolimatta. Rummuissa olen hieman parempi kuin kitarassa.

Oikea soitttoharrastukseni on trumpetin soitto, jota soitan kolme kertaa viikossa eri "muodoissa".

Paras kitaristi on mielestäni Jimi Hendrix. ;)

"Fergus, skottiverta parhaimmillaan"

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat