mitä mieltä ootte habosta?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

vastatkaa näihin:

1.käytkö habossa?

2.(vastaa vain jos vastasit edelliseen kyllä) mikä nimi?

3.(vastaa vain jos vastasit edelliseen kyllä) ostatko koleja?

Sivut

Kommentit (19)

Vierailija

basistin mokoma kirjoitti:Habbo on MAAILMAN tyhmin paikka. NE jotka on hulluna habboon HANKKIKAA ELÄMÄ! Mutta asiaan..(Ja painoitin sanoja capsil)<br />

<p />

1) KÄVIN Habossa, mutta en KÄY enää.<br />

<br />

2) Tyyppini nimi oli Basisti (Ja loppuosaa en kerro)<br />

<br />

3) En omistanut....;)

Olet oikeassa Habbo on tyhmä paikka siinä Runen Hattrickin ohella

Vierailija

Olen joskus tehnyt sinne ukkelin, ja siihen se on jäänyt. En ostanut koleja (mitä ne on?) enkä muista nimeä. Habboilijat sais hankkia elämän muulla kuin äidin rahoilla.

Vierailija

Olen käynyt joskus ala-asteen 4-5 luokalla ja siitä on kauan silloin olin aika rikas siellä ;) en toki itse ostanut vaan minulle lahjoitettiin... Huvikseni kävin pari kuukautta sitten taas siellä, tein ukon ja sain 2vuoden porttikiellon puolessa tunnissa :'D kyllä oli hauskaa :D

Vierailija

Viimekertasest habossa käynnist on noin 5 vuotta... ja sain siel vain porttareita, joten ei kiinnosta enää mua. Nimimerkki oli joku ihan ihme :'D, siinä oli joku pitkä numerosarja peräs, en enempää muista. Koleja mä en oo ikinä semmoseen pikselimaailmaan hankkinu. Ne maksaa oikeet rahaa, mitä järkee ostaa?? Niil hinnoil sais vaikka ison kimpaleen suklaata (tuli miekkuun nyt ekaks suklaa). MITÄ JÄRKEE OSTAA KOLEJA?!?! Tai sit se habbo-club, jestas sentään! Se oli viel kova paikka ku se oli vielä Hotelli Kultakala!

Vierailija

basistin mokoma kirjoitti:Habbo on MAAILMAN tyhmin paikka. NE jotka on hulluna habboon HANKKIKAA ELÄMÄ! Mutta asiaan..(Ja painoitin sanoja capsil)<br />

<p />

1) KÄVIN Habossa, mutta en KÄY enää.<br />

<br />

2) Tyyppini nimi oli Basisti (Ja loppuosaa en kerro)<br />

<br />

3) En omistanut....;)

Samaa mieltä. Habbo on TURHA!!! T-U-R-H-A!!!!!Sielä vaan varastetaan kamat ja toisten ukot eikä siinä oo mitään ideaa...>:I

Vierailija

no on mulla siellä tällä hetkellä tyyppi. en kyl enää kauheest käy siel. hahmon nimi on Dj.L ja on jtn 11 kädellist kamaa ja 10 kolee............. älkää sitte kommentoiko mitenkään pahasti......

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Sami-96 kirjoitti:No, olen käynyt siellä tasan 2 kertaa, joskus 2v sitten rekisteröidyin, ja nyt kävin katsomassa mitäs sille kuuluu.<br />

Nimimerkki on Hanhipeikko.<br />

Enkä koskaan ostanut niitä rahoja. Omistan jopa yhden punaisen sohvan... ;^)

Ei sen nimistä ainakaan Habbossa ole. Paitsi, jos olet saanut sinne porttikiellon...

Vierailija

No, olen käynyt siellä tasan 2 kertaa, joskus 2v sitten rekisteröidyin, ja nyt kävin katsomassa mitäs sille kuuluu.

Nimimerkki on Hanhipeikko.

Enkä koskaan ostanut niitä rahoja. Omistan jopa yhden punaisen sohvan... ;^)

Vierailija

No wey, sinne tämä tyyppi ei mene. Sellaiset pelit kun ovat mielestäni niin... kuolettavan tylsiä, kun ei ole edes ääniä eikä siinä tehdä muutenkaan mitään kiinnostavaa. Minä kun olen nääs mieltynyt toiminnallisimpiin peleihin (en tarkoita nyt mitään räiskintä/sota -pelejä). Ja nyt kaikki Habboa pelanneet, jotka siitä pitivät, käyvät telepaattisesti kimppuuni - joten muistakaamme, kaikilla on oikeus mielipiteeseen.

Vierailija

Heh hee kävimpäs jokin aika sitte sielä pari kertaa, mut en sit enää jaksanu.:D

nimimerrkki oli krololiili, enkä omistanu yhtää rahaa.

Oon kyl käyny eri maitten habois(ja saanu melkein kaikkiin niihi porttarin:D)

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat