Kitaransoitto

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Elikkä Kysyisin, kuka soittaa kitaraa ja millaisella kitaralla soittaa. Ite soitan normi Flacon ST7 mallin mustalla stratocasterilla. Kommentoikaa:)

Sivut

Kommentit (20)

Vierailija

Fender Squier les paul Ja Fender Stratokaster deluxe plus löytyy...

Osaan soittaa melkein mitä vain biisejä periaatteella "sano mulle biisi, harjoittelen sitä vähän aikaa,ja V`oila!

Vierailija

Marsuhöperö-95 kirjoitti:Fender Squier les paul Ja Fender Stratokaster deluxe plus löytyy...<br />

Osaan soittaa melkein mitä vain biisejä periaatteella "sano mulle biisi, harjoittelen sitä vähän aikaa,ja V`oila!

Nii, siis... Fender SQUIER EI valmista LES PAULEI vaa Telecasterii ja STARTOcasterii. Että tollanen pikku korjaus vaan. Ei muuta :D. Ja äskönhän tossa selitinkinmun soittovehkeeni.....;)

Vierailija

No KYLLÄ SOITAN kitaraa... Ja minkä laisilla soitimilla niin

---------------------------------------------------------------

Fender Sqier telecaster custom (Mun lemppari.. Siis ihan mahtavan kuulonen ja muutenki magee <33)

Fender squier stratocaster Obey. (Ihan ok rämpytin.)

Epiphone firebird speciasl. (Nannaa.. Mahtava kitara tämäkin)

Epiphone Sg custom. (Angus Young \,,/)

Ja sit vielä mun eka skitta Yamahan 3/4 akustinen (Kalssista ^^)

Elikkäs tollaset pelit ja vehkeet on mulla. Ja biisei... Niitä en jaksa rueta luettelemaan :P.. No saon näin MELKEIN koko Metallican tuotanto. System of a downilt pari biisii ja tääläst ylipäätään heviä. Mut nyt pitää lähtee kouluun. MORO....;)

Vierailija

suurin aku-fani kirjoitti:Ja muuten mitä kappaleita osaatte

the troopper(iron maiden)

Run to the hills(sama)thunderstruc(ac/dc)enteral sandman(Metalica) enkä muista muita mutta paljon niitä on!!

Vierailija

EII! Tahallenko te tämän teette minulle! KAIKKI MUSIIKKIIN LIITTYVÄ KUULUU YLEISEEN MUSIIKKI-TOPICCIIN! Onko se nyt noin vaikea ymmärtää! Joka musiikkiin likittyvästä nipelitiedosta EI SAA tehdä uutta topiccia, vaan nekin voitte änkeä siihen, kaikenkattavaan Musiikki-topicciin. Jos teette näitä kokoajan, sivut hidastuvat entisestään! Tällä kertaa en jaksa enempää saarnata...

Meillä on kotona montakin kitaraa, pääasiassa soitan vain tuolla meijän 60-luvun lessulla. Siinä on jotenkin parhaat äänet - tietenkin! Sitten meillä on näitä muita kitaroita, semmosia halpiksia, missä ei näy merkkiä missään... Sitten meillä on 3Gibsonin KALLISTA kitaraa, hinnat on monissa tuhansissa. Kallein niistä on varmaan justiinsa tuo lessu tai sitten Gibson ES-335. Yhteensä meillä on 5kitaraa, sitten muita soittimia. Tosin johtuisiko soittimien paljos siitä, että ukkini veli oli muusikko.

En pysty nimeämään kaikkia niitä kappaleita, mitä osaan kitarala soittaa - niitä kun on niiiin kamalasti. Ja jos minulle tuodaan nuotit eteen, soitan sitten niiden mukaan, joten, niitä kappleita on paljon. Mutta lempparikapale, mitä tykkään soittaa, on Leevi and the Leavingsin - Kyyhkynen ja kyykäärme.

Vierailija

roopeankka kirjoitti:Löysin meidän talon roskiksesta ehjän kitaran ja hommasin siihen kielet, en paljoo tiedä siitä. Mut hyvä kitara on, hullui omistajat kun laittoi roskiin;) No ainakin mä sain kitaran halvalla.

minkä mallinen kitara

Vierailija

Löysin meidän talon roskiksesta ehjän kitaran ja hommasin siihen kielet, en paljoo tiedä siitä. Mut hyvä kitara on, hullui omistajat kun laittoi roskiin;) No ainakin mä sain kitaran halvalla.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat