kuka pitää hevosista?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

minä rakastan hevosia mutta vaikka ne vievätkin paljon aikaani minulla on muitakin asiota ja juttuja milessä. esim. kaverit ja kanini markku. toivoisin että saisin täältä paljon uusia kavereita jotka pitivät tai eivät hevosista. siiis ketkä teistä pitävät hevosista ja ketkä harrastavat ratsastusta?

Kommentit (14)

Vierailija

MÄ RAKASTAN NIITÄ!!!!!!!!!!!!!!!!!!<3<3<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3<33<3<3<3<3<33<3<3<3<3<3<33<3<3<3<3

Käyn ratsastamassa, ja me ei voitais ottaa hevosta(harmi:() koska me asutaan kerrostalossa...:(:(:(:(:(:(

Vierailija

MINÄ!! rakastan niitä ja hoidan yhtä Roosa ponia ja ratsastan joka viikko kerran. oon tallilla suurimman osan ajasta. I love horses <3<3<3

Vierailija

tiu kirjoitti:minä rakastan hevosia mutta vaikka ne vievätkin paljon aikaani minulla on muitakin asiota ja juttuja milessä. esim. kaverit ja kanini markku. toivoisin että saisin täältä paljon uusia kavereita jotka pitivät tai eivät hevosista. siiis ketkä teistä pitävät hevosista ja ketkä harrastavat ratsastusta?

moooi! tiu! mäkin piiiiidän toosipaljon hepoista<3mä myös ratsastan yhelläyksätillä... voitaisko olla kamuja täällä? miss muuten asut?

Vierailija

jenskutti anteeks et vastaan vast nyt. joo voidaan olla kamui. mä asun järvenpäässä. mä vuokraan yhtä rudolf suokkia. pääsen koneelle vaan joka toinen viikonloppu........

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat