MIKSI KÄYTTE AKU-ANKAN KESKUSTELUISSA, JA MITKÄ ON PARHAITA KESKUTELUITA TÄÄLLÄ?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Käyn itse täällä, koska musta on mukavaa chattailla ihmisten kaa, ja täällä kaikki on fiksua porukkaa, eikä hauku toisia(en oo ainakaan huomannu).parhaat keskustelut musta on tuhmuuksia ja musiikki! kiittti niiden luojille!!!!!!! :):):):):):):)

Kommentit (5)

Vierailija

Muista Caps lockin käyttö! Ei liikaa eikä liian vähän (caps lockkia siis).

Käyn täällä, koska tykkään sanoa mielipiteitä ja keskustella muiden kanssa. Parhaat keskustelut on sellaisia, ettei ne ole turhia eikä "puhki" keskusteltuja.

Vierailija

Järjetön otsikko! Tuo Capsin ylikäyttäminen suorastaan raivostuttaa.

Käyn täällä siksi, koska täällä on mukavaa. Parhaita keskusteluja en osaa sanoa.

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

prinsessa96 kirjoitti:Käyn itse täällä, koska musta on mukavaa chattailla ihmisten kaa.

Chattailla? Chattailla? Chattailla? Tiesitkös, että chattailu on kiellettyä.

Lempi topicejani ovat Millaiseksi kuvittelet..., Formulaviestimaraton ja Tietovisa: Maailma vain muutamia mainitakseni.

Vierailija

Salwer1st/ kirjoitti:

prinsessa96 kirjoitti:Käyn itse täällä, koska musta on mukavaa chattailla ihmisten kaa.

Chattailla? Chattailla? Chattailla? Tiesitkös, että chattailu on kiellettyä.<br />

Lempi topicejani ovat Millaiseksi kuvittelet..., Formulaviestimaraton ja Tietovisa: Maailma vain muutamia mainitakseni.

salwer1st/ on kyllä oikeassa en kehannut kirjottaa samaa niinpä kirjoitin tän

Vierailija

sorry, unohin ihan kokonaan caps lockin!!! en muistanu pätkääkään, et se tarkottaa huutamista. ( oon tosi huono muistinen) Mä en tienny et chattaus on kielletyy, joten sorry kaikille jos ärsyttää, ei ollu tarkotus. Lupaan muistaa nää jutut jatkossa, hyvää illan jatkoa kaikille :)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat