Airsoft

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Kuka harrastaa airsoftia. Tietoa taviksille:Airsoft on harrastus jossa yritetään saada sotatunnelma kuulaaseilla ja rekvisiitalla. Aseilla yritetään ampua toisia pelaajia, joilla on myös aseet.Pelin voittaa pelaaja tai joukkue, josta on selvinnyt yksi pelaaja tai enemmän. Kertokaa mitä aseita teillä on.:) ;) :) ;)

Sivut

Kommentit (37)

Rosa4tehwin
Seuraa 
Liittynyt28.6.2008

Tässä puolustuspuhe softauksen puolesta eräältä toiselta foorumilta:

Nimittäin, airsoft on liikunnallinen ja toiminnallinen harrastus siinä missä esim. paintballikin. Ja armeijassahan on aika pitkälti sama meininki? Miksi niitä kohtaan sitten ei ole sellaista ennakkoluuloa? Johtunee siitä, että ensimmäiset airsoft-aseet olivat pikkulasten Virosta ostamia "lussuaseita", joilla he jonkun takapihalla tai leikkikentällä ammuskelivat kaikkea mikä liikkuu ja toisiaankin. Oikeasti suomessakin airsoft on tarkkaan koordinoitua ja valvottua ja pelejä pidetään ainoastaan mannomistajan luvalla, joissakin tapauksissa myös poliisin tiedossa (osaavat reagoida mahdollisiin puhelinsoittoihin peleistä oikein).

Ase on kuitenkin luettavissa heikkotehoiseksi ilma-aseeksi, joten sen käyttö vaatii vastuuta ja järkeä sen käyttäjältä. Airsoft ei missään nimessä ole vain joidenkin militaristien silmitöntä räiskimistä, vaan taktista silmää vaativaa peliä. Voisi vaikka verrata sotapeleihin, oikeasti pelattuna ja koettuna. Ja tulevaisuudessa siitä on 99% varmuudella hyötyä armeijassa, jolloin turvallinen aseen käsittely ja taktinen liikkuminen on jo hallussa.

Nykyään harrastan enemmän softauksen yhteydessä re-enactmentia, jossa keksityn WWII:n jenkkien osapuoleen. Enköhän ole asiasta sen verran löpissyt ja ajanpuutteen takia jätän tällä kertaa viestini lyhyeksi... :/ Kiire taas lukea monta topiccia läpi : D

Vierailija

airsoft on mielästäni todella kivaa ja hyvää urheilua minulla on

pistooli nykyään ky

lläkin entinen ja mp-5 konekivääri

Vierailija

En harrasta. En ole koskaan ymmärtänyt, mitä hauskaa on kuula-aseissa. Tai no, voihan kuulasota välillä olla jännittävää, mutta minä en ole sitä airsoftporukkaa.

Vierailija

harrastan airsoftia ja kaikki kaverinikin harrastavat sitä :). mul on aseena mp5 a3 mut ostan ensi keväänä GR 16

Vierailija

Hei, kaikki kannataisiko ostaa käytetty double eagle ump ekaksi aseeksi. Vai kanataako ostaa jokin halpis sähköase. Esim double eaglen m83a2 tai double eaglen m83

Vierailija

Mäkin harrastan jokun verran, mutta ase on lahna Cyma G36C. Kavereiden kanssa ole lähinnä pelannut.

Kalan maksa, se UMP voi olla että se on ihan hyvä alkuase, mutta tuskin hirveän tehokas. n. 80m/s lähdöt ovat ihan hyvät alkuaseeseen. Mutta jos löydät lisää tietoja aseesta, niin hyvä. Mulla on harkinnassa JG G36K. Lähdöt on siinä 110m/s paikkeilla, ja on vielä sähkö ja 3x kiikari. Hintaa 175€. Jos joku sai selvää, niin hyvä.

-Vade-

Vierailija

Olisihan se mukavaa garrastaa mutta äitini käyttää tekosyytä että minulla on liikaa harrastuksia vaikka vain 3 harrastusta on.

Vierailija

hyvä harrastus. en missään kerhossa varsinaisesti harrasta mutta harrastamista kai sekin on.

no,minulla on JLS 2010b ja oma tekemä kranu.

ostaisin jonku sarja-aseen mutta äiti ei anna ostaa pislaa isompaa/tehokkaampaa asetta.

Vierailija

Harrastan ja ON hauskaa. Mullakin oli joskus tälläne topic mutta se on vajonnu jo alas. Asiaan. Mul on ollu clock 17 ja 26 kaasu ase. Nyt on "Beretta"

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat