Mikä on lempieläimenne?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Mun on rotta (siis kesyrotta.) Meillä on niitä kaksi kotona ja ne ovat aivan ihania! Musta kesyrotat ovat saaneet turhaan huonon kuvan ihmisten silmissä. Eivät ne oikeasti ole likaisia tai levitä tauteja!

Pidän myös paljon muistakin eläimistä esim. pupuista, koirista tai muista jyrsijöistä. :)

Kommentit (13)

Vierailija

Lempieläimeni on tiikeri. Minullakin on kaksi rottaa, mutta ei ne lempieläimiä ole, mutta tosi ihania. Tykkään oikeastaan kaikista eläimistä, mutta tiikeri on lempieläimeni.

Vierailija

Moi! Tää on mun eka kerta kun kirjotan tänne... mun lempi eläin on ehdottomasti koira! Mutta kyllä minäkin tietysti muistakin pidän, Kaneista, hamstereista jne. Tykkään melkein kaikista. Sul on hauska nimi. Muuten, miten sul näkyy täl sivul semmonen kuva sun nimen päällä... Miten semmosen kuvan voi valita vai tuleeko se itestään? T: Akumatt (Jos se ei muuten näy se nimi.)

Vierailija

Pikkurottuska kirjoitti:Mun on rotta (siis kesyrotta.) Meillä on niitä kaksi kotona ja ne ovat aivan ihania! Musta kesyrotat ovat saaneet turhaan huonon kuvan ihmisten silmissä. Eivät ne oikeasti ole likaisia tai levitä tauteja!

Toivottavasti ketään ei haittaa, jos kysyn täällä, mutta kun ei ole yksityisviestejä. Oletko rekisteröitynyt Suomen kesyrottayhdistykseen, pikkurottuska?

Vierailija

Koirat tietysti! Parhaita eläimiä maan päällä! Vaikka ei ne aina ole "ihmisen parhaita ystäviä" nje plaaplaaplaa. koirat ne silti on. :)

/)_/)

(-.-)

(>.<)

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat