Tapaturmat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Eli mitä tapaturmia teille on tapahtunut. Minulla esimerkiksi kolmannen luokan välitunnilla hyppäsin pituutta ja alasstulossa polveni vääntyi pahasti. En voinut kuulkea kunnolla kolmeen kuukauteen ja sen jäkeenkin oli ongelmia.

Kommentit (12)

Vierailija

Mulla on ollu syöpä/kasvain joskus kolme neljä vuotta sitten ennen kuin se leikattiin... Ei varsinaisesti tapaturma mutta olin kuitenkin ihan nukutettuna leikkauksessa. Se oli aika ihanaa kun ne siteet otettiin pois niin se kuivanut verinen sormi oli aika kaunis näky noin viikon.... :+ (yörgh)

Salwer1st/
Seuraa 
Liittynyt6.5.2008

Minulle ei ole mitään kovin suurta tapaturmaa tapahtunut. Mitä nyt 3 viikon akilesjänteen venähdys ja viikon varvas-romuna-konkkaus. Viimeisin tapaturmani tapahtui tänään. Kynsi jokseenkin mustana. Liikunnan tunnilla kun sattuu (kirjaimellisesti) ja tapahtuu.

Vierailija

Leikkasin kässän tunnilla haavan sormeen veitsellä ja sain kaksi tikkiä siihen,luu meni poikki keskeltä käsivartta jolloin siihen tuli kipsi ja olen nyt liukastunut suihkussa,mutta onneksi minuun ei sattunut kovin pahasti.

Vierailija

No, eräs minua nuorempi on heittänyt minut täyttä vauhtia pää edellä maahan, juuri siihen kohtaan, missä oli betonia ja vielä kivensiru. Päästä tuli verta. Toinen oli, kun putosin kiipeilytelineestä suoraan kovaan hiekkaan. Täytyi mennä lääkäriin, mutta onneksi ei sattunut mitään vakavaa. Kerran minulta myös irtosi kynsi. Näitä on sattunut niin paljon että... no, kaikenlaista sattuu ja tapahtuu.

Akuhullu97
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

No niin. Minulle on kyllä käynyt vähän kaikenlaista. Monta kertaa on nilkka nyrjäntänyt, ja kerran kävi näin: Olimme kaverin kanssa kiipeilemässä puissa. Kiipesin erääseen mäntyyn. No, olihan oksat totta kai hatarat. Oksa katkesi, pudotusta oli noin 5-6 metriä. Tipuin selälleni ja aloin... Niin, jätetään sanomatta. Olin siinä maassa 15 minuuttia, kunne koitin nousta ylös. Ei ollut helppoa, juuri ja juuri pääsin ylös. ja koko seuraavan viikon kävely oli hyvin vaikeaa. Sen koommin en ole siihen puuhun kiivennyt. :P

Vierailija

Vähän aikaa sitten pyörryin sen takia koska siellä paikassa oli huono ilma ja en ollut aamulla syönyt kunnolla niin pyörryin ja hammas meni huulesta läpi sit oon sahannu pari kertaa sormee ei oo kyl mitää murtumii tai sellasii tullu et tollast pientä tapaturmaa on käynny.

Vierailija

Ai nii joo yks tyyppi tönäs mua seinää päin ja sit päästä alko tulla verta ihan hirveesti ja päähän tuli 3 tikkii.

Vierailija

Pahin mitä minulle on luultavasti tapahtunut on se, kun oikean puoleisen jalkani isoin kynsi murtui pulpetin kulman kaatuessa sen päälle. Tämä sattui aivan hirveästi, muistan vielä kun otin sukkani pois ja se kynsi roikkui siinä ja.. En kehtaa edes kertoa enempää. :'D

Tämä ei toisaalta ole vakava tapaturma, mutta olen erään henkilön kanssa saanut kaksi tapaturmaa. Ja tämä henkilö on vielä yksi parhaista ystävistäni.

Roikuimme eräällä puun oksalla, kunnes yhtäkkiä se katkesi. (Olin seitsemän, hän kahdeksan.) Tipuimme molemmat maahan. Minulle tosin kävi paremmin, sillä putosin selkä edellä sammaleelle ja kaverini maha edellä kalliolle. Mahtoi sattua.

Toinen kerta oli, kun yritimme tehdä hienoa temppua eräällä tangolla, mutta se meni hieman pieleen. Tanko oli vielä aika korkea. Tipuin selkä edellä maahan ja kaverini tippui perässä - tumpsahtaen suoraan mahani päälle. Makasin siinä maassa varmaan pari minuuttia, kunnes tajusin mitä oli tapahtunut. Minä olin tuolloin 9-10, kaverini 10-11.

Mitä siitä opimme? Ei koskaan kannata tehdä temppuja tai roikkua oksilla jos ei tiedä, putoaako.

Vierailija

Minä en muistanut kertoa tapausta jossa olin kaverini syntymäpävillä ja niiden jäkeen jäimme kentälle lennättämään sellaisia muovilentokoneitä jotka ammutaan kuminauhalla. Olin katsomassa minne oma koneeni lentäisi kun jonkun toisen kone osui suoraan silmääni. Tosi kivasti oli pakko pitää silmälappua koko kevät.

Af1
Seuraa 
Liittynyt11.5.2008

No, tuossa vähän aikaa sitten kiipesin yhden puun latvaan, mistä hyppäsin toiseen puuhun, no se toinen puuhan ei kestänyt ja katkesi silleen seitsemän metriä, rojahdin jäätikköön ja se puun latva tuli päälle... jeah..

Toisella kerralla, olin tuossa.. eilen, kaupungilla, ja siellä yhdessä kaupassa, sellainen mies, kauheen iso, joka tuuppasi minut siitä yläkerrasta kaiteen yli silleen että sain otettua liukuportaiden kaiteesta kiinni.. jei! En enää koskaan mene kaupungille.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat