Minkä kaikkien hahmojen ensiesiintymiset olette lukeneet?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Elikkäs tuo kysymys lukee otsikossa, mutta kuten sanotaan kertaus on opintojen äiti: Minkä kaikkien hahmojen ensiessinytmiset olette lukeneet? Eli laittatte tänne listaa minkä kaikkien hahmojen ensiessintymistarinat olette lukeneet. Jos sinulla on jotain kysyttävää aiheesta niin kysy pois. Joka tapauksessa oma listani löytyy tästä:

Milla Magia

Superhessu

Taikaviitta

ankanpojat

Roope Ankka

Juuso

Neiti Näpsä

Kulta-Into Pii

Kroisos Pennonen

Karhukopla

Pikku Apulainen

Pelle Peloton

Hannu Hanhi

Iines Ankka

Polle Koninkaulus

Siinä oli siis lista hahmoista keiden ensiessintymisen olen lukenut. Ja hahmon pitää olla tunnettu!

Kommentit (10)

Vierailija

No ainaki Pellen, Taikaviitan, Milla Magian, Roopen, Kulta Into Piin, Kroisos Pennosen, Karhukoplan, Touho ja Into Ankan ensiesiintymiset.

Vierailija

wierii kirjoitti:Elikkäs tuo kysymys lukee otsikossa, mutta kuten sanotaan kertaus on opintojen äiti: Minkä kaikkien hahmojen ensiessinytmiset olette lukeneet? Eli laittatte tänne listaa minkä kaikkien hahmojen ensiessintymistarinat olette lukeneet. Jos sinulla on jotain kysyttävää aiheesta niin kysy pois. Joka tapauksessa oma listani löytyy tästä:<br />

Milla Magia<br />

Superhessu<br />

Taikaviitta<br />

ankanpojat<br />

Roope Ankka<br />

Juuso<br />

Neiti Näpsä<br />

Kulta-Into Pii<br />

Kroisos Pennonen<br />

Karhukopla<br />

Pikku Apulainen<br />

Pelle Peloton<br />

Hannu Hanhi<br />

Iines Ankka<br />

Polle Koninkaulus<br />

Siinä oli siis lista hahmoista keiden ensiessintymisen olen lukenut. Ja hahmon pitää olla tunnettu!

Kun tuossa katselinj noita viestejä niin aika hankala kysymys tuntuu olevan. Ja lisäisin vielä listaani Mustakaavun. Kyllä minustakin nämä kaikki ovat vaikea muistaa kerralla (suokaa anteeksi vaatimattomuuden puute) minulla on mielestäni (ja myös monen koulumme opettajan) mielestä hyvä muisti. Mutta kuten sanoin minultakin unohtui listaltani ainakin Mustakaapu.

Vierailija

Minä olen ainakin lukenut Roopen, Millan ja Touhon ensiesiintymissarjat. Ehkä ankanpoikienkin. Niin, ja Hannun myös. Kroisoksen, Karhukoplan ja Kulta-Innonkin ensiesiintymiset on varmaan tullut luetuiksi. En muista muita.

Vierailija

No tässä on mun minkä ensiesiintymiset jotka oon lukenu Tupu Hupu ja Lupu Aku Ankka Iines ankka ja Hannu Hanhi.

Vierailija

En kuule voi milllään muistaa mutta nämä muistan selvästi Roope Milla Taikaviitta ne ainakin,ainiin ankanpojat

Vince
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Mä en tarkkaan muista, mutta ainaskin Taikaviitan ja Milla Magian. Millan ensiesiintyminen oli hieno, oikee mahtiyllätys Roopelle. Taikaviitan oli kyllä upeampi, luonnollisesti.

Vierailija

Lainaus:
RE:Minkä kaikkien hahmojen ensiesiintymiset olette lukeneet?

Rahanero - 03.12.08 08:23 (ID 239764)

En ole tainnut törmätä muistaaksen muihin kun Taikaviitan ensi esiintymiseen.

En muista

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat