joulukalenteri(neuvoja)

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

mikä on joulukalenterin 1.luukun vastaus eli kysymys on:

mitä aku sai roopelta joululahjaksi, koska oli niin urhea?

1.osan veloista anteeksi

2.siperialaisen karhuntaljan

3.kolikonkiilotusainetta

sanokaa oikea vastaus kun en ole lukenut akuja vähään aikaan niin en tiedä vastausta niin jos saisin vastauksen nopeasti... kiitos!

Sivut

Kommentit (51)

Vierailija

On vähän outo toi 21 -luukku "miten ankat saivat lahjatoiveensa joulupukille myrskyn saartamasta majakasta" kun oikea vastaus oli aivan varmasti se "albatrossin jalkaan sidottuna"... olis voinnut tarkistaa tarinasta "santas stormy visit" kun siinä se on sidottu albatrossin kaulaan/vatsaan. (sori en muistanu suomenkielist nimee,koska katoin nopsaa Barksin joulusta). kyllähän se joku merimies sanoo siin että "linnun kaulaan on sidottu jokin paperi". voi toki lukea erilailla jonkun toisen suomentamassa tarinassa mutta eikö olisi ollut helpompi jos olisi ollut vain "albatrossiin sidottuna".

Vierailija

harry kirjoitti:kiitos tiedosta katsos kun meidän koneella on lapsilukko.

Sä et voi osallistua siihen, jos et nää kysymyksiä... Koska nekin on sielläkampanjat osoitteessa.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Mun mielestä kenenkään ei pitäis urkkiatietoa vaan ihan ite yrittää selvittää se ja mä tiesin vastauksen jo sillon ku näin sen kyssän. Mä pyydän, älkää kertoko kellekään koskaan, missän, millonkaan sitä vastausta. Niiten pitää selvitää se ite.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

En osaa sanoa,itse ainakin arvasin vastauksen,mutta vastauksien urkkimista voisi pitää ihan hyvin huijaamisena.

Vierailija

timoteus97!!

minun mielipide on että jokainen saisi vastata ite joulukalenteriin... ;) :) XD XD XD se on vaan mieli pide

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Vinkki Salwer1st/ kannattaa osallistua yhteenkin luukuun niin pääset mukaan arvontaa ja sitä kautta saatat tuurilla voitta jotain ja sheila111 etkö huomaa että salwer1st/ on ollut kirjautunut ennen kesää jo? Joten silloin se ei haittaa mitään jos sähköposti on ollut pois silti voi tunnus pysyy, mutta tosiaan et voi osallistua joulukalenteriin.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Hiidenkirnu
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Tämän päiväinen kysymys oli aikamoisen helppo jos itse tarinan on lukenut.

"Kukaan ei ole täydellinen ja minä olen täydellinen esimerkki siitä."
~Hirnu, epätäydellistä kirjoittamista foorumilla vuodesta 2008

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat