(a6a6b545-4008-47d2-ad2c-91def6b0ef54) - a6a6b545-4008-47d2-ad2c-91def6b0ef54

Vierailija

This thread contains comments for topic "a6a6b545-4008-47d2-ad2c-91def6b0ef54" (id=a6a6b545-4008-47d2-ad2c-91def6b0ef54) which can be found in the [XXXX] portal.

Sivut

Kommentit (37)

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Hei... mitä kummaa?... täällä tapahtuu? Miten keskustelupalstalta voi löytää blogikommentteja? Hei... nyt alan käsittää minkämallinen bugi tässä on. Ei ole sitten minun syy jos tämä menee blogikommentteihin.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Juu, lehti oli mielestäni hyvä ja sitte vielä lopuksi se Mikki tarina. Kiva kun se Mikki tarna on sillee sivuttain. Kukahan se naishahmo on? Mä veikkaan että se on Heluna. Toivottavasti on tulossa vielä joku Barks tarina tähän ennen ku vuosi on jo vaihtunu. Siihen joulukalenteri kysymykseen on aika vaikee vastata ellei oo lukenu yhtä tiettyä Barksin klassikko tarinaa. Ite oon lukenu sen ja uskon että niin on moni muukin. No, lähden tästä nyt ja hyvää joulua toimitukselle! =)

Vierailija

Muuten hyvä lehti ilmeisesti tulossa, mutta Mikki-tarina on huono. Onneksi sekin loppuu nyt. Onko Cavazzanoa tulossa koska? Kukahan naishahmo mahtaa olla?

Vierailija

Tiedän vastauksen kysymykseen sillä meillä on akkari, jossa on vastaus. Mikäköhän on huomisen kysymys? Odottelen seuraavaa akkaria. Toivon totisesti, että jouluna olisi lunta. On kiva, että jouluna ja uutena vuotena saa nauttia akkarista.

Vierailija

no sai sitä joulu-osiota hakeakkin, en millään löytänyt etusivulta linkkiä, ja sitten kokeilein hakuammunnalla laittaa kauttamerkin jälkeen sanan "joulukalenteri" ei onnistunut, sitten sanan joulu, ja VIHDOINKIN! löysin sen joulu-osion.

Vierailija

Kyllä olen avannut ja osallistunut, mutta jäi vaivaamaan se, että näenkö jostai vastasinko oikein. Siihen vain tulee jotain muuta tekstiä sen jälkeen. Se vähän harmittaa. Nyt vain akkaria odottamaan

Vierailija

Eikö vieläkään jouluisia tarinoita akkarissa!!!??? :O Ja miksei akuankan nettisivujen etusivulla olevassa katukuvassa on vieläki kesä? On kuitenki joulukuu! Toukokuussa oli vielä talvi mut joulukuussa kesä.. Joo!

Sivut

Ketju on lukittu.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat