Mistä löytyy vastauksia joulukalenterin kysymyksiin?

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Siis, mistä löytyy vastauksia?

Sivut

Kommentit (18)

Vierailija

Ehkä paras vastaus tämän päivän kysymykseen löytyy Carl Barksin joulu 1-2 kirjoista. Itse en vastausta tiedä mutta veikkasin vain jotain. Joululahjaksi tämän kirjan pyydän.

___Aku Ankka___
Seuraa 
Liittynyt17.6.2008

Jos tarkotat että mistä löytyy vastaus niin sen verran voin kertoa että se löytyy Barksin tarinasta. Juu, oonhan mä käyny kattoo sen ja lukassu sen heti ku päsin koneelle.

Tämmöinen vanha sivujen käyttäjä joka täällä käy piipahtamassa silloin tällöin!

Vierailija

NO JOS TARKOITAT MISSÄ SARJASSA ON VASTAUS KYSYMYKSEEN NIIN SITTEN MÄ OON KYLLÄ LUKENU SEN MUT EN MUISTA. VALITAN.

Vierailija

Älä pliis pidä tuota caps lockia päällä. Se näyttää rumalta ja sotkee koko paikkaa...

Olen itsekkin tuon kyseisen tarinan joskus lukenut, mutta en ikävä kyllä sitä muista. Voiko tarinoita lukea jostain netistä päin?

Vierailija

Mä tiiän sen vastauksen mutta en kyl vatus kerro teille vastausta se löytyy Barksin tarinasta enempää en kerro.

Vierailija

Periaatteessa et löydä mistään oikeata vastausta suoraan, sinun täytyy soveltaa. Esim. eilisen luukkuun löytää vastauksen kyseisestä tarinasta.

djlordi
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

jokkemies kirjoitti:Mä tiiän sen vastauksen mutta en kyl vatus kerro teille vastausta se löytyy Barksin tarinasta enempää en kerro.

Kaikkiin joulukalenterin kysymyksiin löytyy vastaus Carl Barksin tarinoista, koska Barks on tehnyt sen kalenterikuvan. Ainakin luulisin niin.

Vierailija

Jos tarkoitat, miten pääset vastaamaan joulukalenterin kysymyksiin, niin etusivulta pääsee joulu-osioon kun painaa sitä jouluun liittyvää kuvaa. Mutta jos haluat tietää oikean vastauksen sinä päivänä ko. kysymykseen, niin vastaukset löytyvät akkareista yms. Ainakin tämän päivän kysymykseen vastaus löytyy eräästä tarinasta.

Vierailija

Mattii sanoi jo sen mitä olisi pitänytkin, kuinka moni teistä muuten on lukenut jo ensimmäisen osan Ankkakalenterista? Minä ainakin.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat