Don Rosan parhaat

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

Jos omistatte Don Rosan parhaita, mitä niistä omistatte? Minä omistan kirjat "Kadonneen kirjaston vartijat", "Sammon salaisuus" ja "Roope Ankan elämä ja teot 1" (en muuten tiedä, pitäisikö minun panna tämä Sarja vai julkaisuosastoon, mutta panin nyt tänne).

Kommentit (13)

Vierailija

Minä omistan Kadnnonneen kirjaston vartiat, Temppeliherrojen kätketty kruunu ja Musta ritari- kirjat. Omistan myös Roope Ankan elämä ja teot 1 ja 2 osat, mutta ne eivät varsinaisesti kuulu Don Rosan parhaat sarjaan.

Vierailija

Sami-96 kirjoitti:Sopisihan tämä keräily-osioonkin. Minulla on ihan samat kuin sinullakin, Ankraaja.

Joo, sinnekin olisi voinut laittaa tämän. Kiitos, Sami-96.

Vierailija

Olen lukenut kaikki, ja omistan Sammon salaisuuden, Temppeliherrojen kätketyn kruunun ja R. A. n elämä ja teot osa ykkösen.

Vierailija

En itse omista mitään Don Rosan parhaista, mutta lukenut olen ja kirjastoista välillä lainailen.

Parhaimpia ovat mielestäni "Musta ritari" ja "Sammon salaisuus".

Taikisfani
Seuraa 
Liittynyt2.7.2008

Minulla on TOISTAISEKSI vain sammon salaisuus, mutta saan elämä & teot 1: senkin.

Valta vaatii itsehillintää. Valta vaatii arvostelukykyä. Se on voimien mitta ja määrä.
- Xadhum (TK 12/2000)

Vierailija

Minulla on kaikki ja 5 niistä Don Rosan omistuskirjoituksella. Lisäksi on 2 Rosan vuosikalenteria; 2005 ja 2008 ja jälkimmäinenkin omistuskirjoituksella.

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat