partio

Seuraa 
Liittynyt12.11.2015

onko moni partiossa?

Sivut

Kommentit (45)

A r s k a
Seuraa 
Liittynyt18.6.2012

Juu, tosiaan... Olenhan minä ollut v.2007 Kesän ja syksyn vaihteessa alotin... Nyt on opittu solmuja, kompassia, karttaa, leikkejä, keilausta, kokkaamista, suunnistusta, askartelua. Ens vuonna vartioon. Leireillä en vielä oo käyny, mut jos vähän isompana sitten sinne.

Vierailija

Olen ollut partiossa ekalta luokalta lähtien ja menen ensi vuonna seiska-luokalle. Minulla ei ole koskaan ollut parrtiossa tylsää.Yöretket ovat kaikista kivoimpia.

Vierailija

en piä niist varsinkaa tän paikka kunnan partiolaisist...

viikko sit ku olin pulkka mäes nii ja rakennettiin hyppyrii ja ne tulee sinne laskee myös mäkee ja ku oltiin just lähtemäs kuuluu se et partion se vetäjä huutaa "lasketaan sitte päälle" ja sit ne alko heittelee lumi palloil ja alkaa hajottaa sitä vaival tehtyy hyppyrii ja ku yritettii saada niit lopettaa se rikkominen osa niist alkaa lyömää eikä ne vetäjät sano mitää...

ne kyl onnex oli sellassii pikku rääpäleitä ku ne yritti työntää meit alas nii en ees hievahtanu :@

Vierailija

Olin vuoden.Lopetin. Minusta huono harrastus.

Tässä kolme syytä miksen pidä partiosta:

1. En oppinut vuoden aikana mitään.:@ Osasin suunnistaa, käyttää kompassia, merkitä että on käynyt rastilla ja lukea karttaa.

Osasin myös laittaa kaikkia ruokia mitä laittamaan opetettiin, tiesin kaikki leikit, osasin pakata repun ja makuupussin hyvin, osasin ja tiesin miten eläimiä hoidetaan ja tiesin mitä pitää tehdä jos saa sairaskohtauksen. SOS merkkikin on hallussa.

2. Partiossa oli johtajat tylsiä ja jotkut kiroili ja huusi pienestä.

:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@:@

3. Kaikki partiossa oli nuorempia kuin minä ja kaksi kaveriani. Ne kirkui täysiä leikeissä ja väitti meitä tyhmiksi kun lopetetaan partio ja kerskaili olevansa meitä parempia ja älykkäämpiä vaikka olen kavereitteni kanssa kahta vuotta heitä vanhempia.:@ Johtajatkin sano että ollaan tyhmiä kun lopetetaan partio. Se on NIIN hyvä harrastus!!!:@ (ne sano):@

Partio EI ole MINUN harrastukseni. Nyt harrastan vain musiikkiharrastuksia. :)kuoroa:) ja :)pianonsoittoa.:):D:D:D:D:D:D

Vierailija

Mun mielestä partio on toooooooooooooooosi kiva harrastus.

Itse aloitin partion noin puoli vuotta sitten.

Jotkut leirit o kyl aika kylmiä. olin kerran leirillä jossa nukuimme laavussa nuuksiossa ja yöllä oli -8 astetta ja satoi. (se oli mun toka leiri)

Vierailija

Harrastan partioo ja oon harrastanut vähä yli 5-vuotta. Onko teiltä moni kysyny miten jaksatte partioo? Multa on. Tylsää ku tulee/tuli tää uusi ikäkausijuttu. Vanha on/oli tuttu ja turvallinen.:)

Vierailija

En ole partiossa, enkä ole ollutkaan.

kultahullu kirjoitti:

Jotkut leirit o kyl aika kylmiä. olin kerran leirillä jossa nukuimme laavussa nuuksiossa ja yöllä oli -8 astetta ja satoi. (se oli mun toka leiri)

Tarkoitatko että satoi lunta? Sori tyhmä kysymys, mutta kysyn vaan.

Sivut

Uusimmat

Suosituimmat

Uusimmat

Suosituimmat